Gå til innhold

Cdbrenner gir meg hjerteinfarkt. Hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Cd-brenneren min har oppført seg heller merkelig i det siste..

Når jeg brenner cd'er får jeg spilt dem i bilen's stereoanlegg, diskman osv, men får ikke spilt dem av i stereoanlegget. Da kommer det bare opp en masse 0'er på displayet.. Hva gjør jeg galt eller hva er galt med brenneren?

Noen som kan hjelpe meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du kjøpe bedre cd plater, de du har brent på en nok av en dårlig kvalitet. Hvis du holder cd opp mot lyste da skal du ikke se igjennom den, den cd-platen er av best kvalitet. 8)

Skrevet

Det er nok ikke brenneren det er noe galt med. Du brenner mest sannsynlig på for høy hastighet. Ikke alle spillere klarer å lese cd platene da. Jeg brenner alltid på 4x for sikkerhets skyld.

Skrevet

Kanskje du nettopp har gått over til WIN XP? Da formaterte du kanskje harddisken samtidig til NTSF? Dersom du oppgraderte en gammel disk som var FAT32 kan dette føre til korrupte filer. Og brenner du disse filene er det ikke så rart at CD-spilleren din nekter...

Skrevet

Kan det være at stereoanlegget ditt rett og slett ikke klarer å spille av brente CDer? Enkelte anlegg (særlig eldre) kan ha probemer med det.

Skrevet

Tusen takk for kjempegode svar. Brant en cd på 4x og da fikk jeg den til å virke!! Men jeg tror snart det er på tide med et nytt stereoanlegg!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...