regnbuejenta Skrevet 14. desember 2003 #1 Skrevet 14. desember 2003 Cd-brenneren min har oppført seg heller merkelig i det siste.. Når jeg brenner cd'er får jeg spilt dem i bilen's stereoanlegg, diskman osv, men får ikke spilt dem av i stereoanlegget. Da kommer det bare opp en masse 0'er på displayet.. Hva gjør jeg galt eller hva er galt med brenneren? Noen som kan hjelpe meg??
Cand alt Skrevet 14. desember 2003 #2 Skrevet 14. desember 2003 Da må du kjøpe bedre cd plater, de du har brent på en nok av en dårlig kvalitet. Hvis du holder cd opp mot lyste da skal du ikke se igjennom den, den cd-platen er av best kvalitet. 8)
Amber Skrevet 14. desember 2003 #3 Skrevet 14. desember 2003 Det er nok ikke brenneren det er noe galt med. Du brenner mest sannsynlig på for høy hastighet. Ikke alle spillere klarer å lese cd platene da. Jeg brenner alltid på 4x for sikkerhets skyld.
Besservisser Skrevet 14. desember 2003 #4 Skrevet 14. desember 2003 Kanskje du nettopp har gått over til WIN XP? Da formaterte du kanskje harddisken samtidig til NTSF? Dersom du oppgraderte en gammel disk som var FAT32 kan dette føre til korrupte filer. Og brenner du disse filene er det ikke så rart at CD-spilleren din nekter...
Mrs. B Skrevet 15. desember 2003 #5 Skrevet 15. desember 2003 Kan det være at stereoanlegget ditt rett og slett ikke klarer å spille av brente CDer? Enkelte anlegg (særlig eldre) kan ha probemer med det.
regnbuejenta Skrevet 15. desember 2003 Forfatter #6 Skrevet 15. desember 2003 Tusen takk for kjempegode svar. Brant en cd på 4x og da fikk jeg den til å virke!! Men jeg tror snart det er på tide med et nytt stereoanlegg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå