absinthia Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 (endret) Vanligvis kjeder jeg meg aldri, men idag er alt fryktelig kjedelig fordi: Mannen er bortreist på jobb for 2. døgnet, jeg kan ikke ringe og sutre til ham, fordi han har konsertjobb og ikke ville hørt telefonen, dessuten vil jeg ikke at han skal ha dårlig samvittighet for å være på jobb - han kjører ofte lange strekninger på nattmorran for å legge seg sammen med meg i steden for å overnatte på hotell når han har jobbet siden tidlig formiddag eller morgen og er generelt verdens beste mann. Jeg er veldig og har bekkenløsning som gjør at jeg ikke kan gjøre så mye husarbeid som jeg kunne ha tenkt meg, pakket mer enn jeg allerede har gjort fordi vi skal flytte om 2-3 uker eller gå en ordentlig tur med hunden. Jeg har selvfølgelig pakket ned hobbyartikler og håndarbeidsutstyr - de ligger under og bak flere esker som er så tunge at jeg ikke kan løfte på dem uten å bli totalt invalid resten av kvelden og i morgen. Jeg orker ikke pakke opp annen julepynt enn asventsstjerna og adventsstaken fordi vi skal flytte og det bare blir merarbeid å ta ned den pynten jeg gjerne skulle kost meg med å henge opp og jeg gidder heller ikke å satse på noe særlig julebakst i år, pga flyttingen og fordi jeg rett og slett blir invalid av å stå lenge i gangen. Jeg kan heller ikke dra på besøk til noen, da jeg egentlig ikke har venninner her jeg bor nå og fordi jeg uansett hadde trengt barnevakt da. Jeg kan heller ikke dra ut på byen av samme grunn og fordi jeg uansett ville fått nok av fulle folk, vonde stoler og åikke kunne ta meg en pils i løpet av den første halvtimen. 6-åringen i huset har snakket i ett sett hele dagen, noe som har tært ordentlig på hodet mitt (da han ikke bare snakker i ett sett, han skal jammen ha svar på alt han spør om og bade forlanger at man følger med, samt tester at man gjør det) han hadde hatt godt av en skikkelig luftetur ut, men det har det ikke blitt pga storm. Jeg har vært nødt til å late som jeg er et voksent og rasjonelt menneske, med normalt humør, selv om jeg egentlig vil hoppe i gulvet og brøle ut frustrasjonen min. Hoppet over gårsdagens julebord med jobben, fordi jeg rett og slett ikke orket tanken på å være på et sted der flere bedrifter og en hel masse fulle mennesker var samlet og fordi jeg ikke har særlig glede av maten heller, da jeg bare klarer å spise små mengder i gangen - dessuten blir jeg av lukten av både ribbe og alkohol. Jeg har ikke noe lesestoff jeg kunne tenkt meg til å lese og er alt for lite inspirert til å lese faglitteratur siden jeg rett og slett er irriterende lei av meg selv, samt den halvspiste sjokoladen jeg skulle ønske jeg hadde lyst på. ..og nå har jeg altså hengt på kvinneguiden mye av dagen og har jammen begynt å kjede meg her også! Jeg bare MÅTTE få dette ut! Ok.. nå kan noen andre overfrustrerte og humørsyke få klage sin nød! Edit: Jeg glemte å sutre over hunden som har blitt som en overbeskyttende mor når jeg er gravid og samboeren ikke er hjemme. Han har et velutviklet vokterinnstinkt og sier i fra når det er mistenkelige saker som foregår rundt huset - i dag har det vært mye vind og svært mye mistenkelig, mener han visst. Han har derfor tidvis patrjulert i alle vinduer og brummet eller bjeffet på alle merkelige lyder. Ærlig talt - han er verdens herligste hund, men i dag har han gjort meg halvgal! Endret 26. november 2011 av absinthia
Pinkee Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 (endret) Det der gjorde sikkert godt!! Sorry, så ikke at du skulle ha sympati, å ikke ros Okei, jeg synes fryktelig synd på deg, må være helt fælt å være overlatt helt alene, med så mye, å mannen er bare ut å kose-spiller?? Han kunne jo i det minste pakka opp hobby-tinga dine, lufta bikkja(3 t tur!) lufta ungen, og skaffa deg noen venninner før han dro!! :klemmer: Alt blir bedre i morgen!! Endret 26. november 2011 av Pinkee 2
absinthia Skrevet 26. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2011 Ja, jeg kjenner at det allerede har hjulpet litt! 1
skruf Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Jeg har også en utrolig kjip dag idag.. Første prøverørsforsøk, og SA igår...... Går fortsatt i pysj, har buret meg inne og sprettet min første flaske rødvin på 7 uker. Skulle egentlig ha vasket hus, pyntet til advent og hengt opp julegardiner. Pluss jeg skulle egentlig ha handlet inn og sendt julegaver som skal til USa....... Fuck life....
absinthia Skrevet 26. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2011 Jeg har også en utrolig kjip dag idag.. Første prøverørsforsøk, og SA igår...... Går fortsatt i pysj, har buret meg inne og sprettet min første flaske rødvin på 7 uker. Skulle egentlig ha vasket hus, pyntet til advent og hengt opp julegardiner. Pluss jeg skulle egentlig ha handlet inn og sendt julegaver som skal til USa....... Fuck life.... Godklem til deg! Du har all grunn til å ha en pytondag. Du har jaggu fortjent den rødvinen og jeg kan trøste deg med at jula kommer og blir ofte bra uansett hvor lite man har orket å forberede den.
Pinkee Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Usja Men, alle slike "skulle egentlig" kan absolutt vente til en annen dag, har man det pyton, så skal man kjenne på pytonen, skikkelig kjenne, å sååå, når man er lei av å kjenne på hvor pyton livet er, ja, da hiver man pytonen ut døra Eeegentlig, så kan man sparke den ut døra!! :klemmer: til dere som har en pyton på besøk 1
skruf Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Godklem til deg! Du har all grunn til å ha en pytondag. Du har jaggu fortjent den rødvinen og jeg kan trøste deg med at jula kommer og blir ofte bra uansett hvor lite man har orket å forberede den. Takk Jeg glemte helt, i min selvopptatte livet-er-for-kjipt dag å gi deg litt sympati, men jeg skjønner godt hvordan du har det! Da jeg gikk med jenta mi, som nå er 8, hadde jeg vanvittig bekkenløsning, måtte tape bekkenet og gå til fysio tre ganger i uken. Det er vondt! Du har min fulle sympati Men all bekkenløsning og vondter er verdt det til syvende og sist! 1
absinthia Skrevet 26. november 2011 Forfatter #8 Skrevet 26. november 2011 Men all bekkenløsning og vondter er verdt det til syvende og sist! Ja, det er det faktisk! ..og da snakker jeg av erfaring, siden jeg venter barn nr. 4 og har bekkenløsning for 4. gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå