AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Hei alle sammen. Nå har vi prøvd å få barn i snart 7 måneder uten suksess og begynner å vurdere undersøkelse hos gynekolog i januar. Jeg foretrekker privat siden det ikke tar lang tid å vente. Jeg aner ikke hvor mye det koster. Her mener jeg full undersøkelse med alt som eventuelt kan sjekkes. Jeg pleier å ha uregelmessige sykluser med gjerne sen EL og lurer på om det er noe med helsen min som forhindrer oss å bli foreldre. Takk for hjelpen. Jeg setter ekstra stor pris på egne erfaringer.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 Ingen som har hatt privat undersøkelse i Oslo eller Bærum og vet hvor mye det koster og kan anbefale et sted?
Lilletrollet Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Jeg var hos spesialistSenteret i pilestredet park,hos Dr Fredrik Hancke. Mannen var hos Dr Purvis.Vi var der fordi vi måtte gjennom private ivf forsøk. Husker ikke priser,men det finner du nok på nett.
Gjest Pippi1979 Skrevet 29. november 2011 #4 Skrevet 29. november 2011 Jeg har vært hos Asker gynekologene, hos Vibeke Rognan, og er veldig fornøyd med henne:) Jeg betaler 1000,- per gang jeg har vært der. Er jo ikke så langt unna Bærum, og de har stor parkeringsplass.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå