Cata Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Er det noen som aner hva løssalgprisen er? Vurderer å gi et gaveabonnement til noen til jul men hvis abonnementsprisen stemmer så må hvert blad koste ca. 150 kroner. Kan det virkelig stemme???? Norsk Ukeblad og liknende koster til sammenlikning bare kr 42 og jeg finner det vanskelig å tro at Se & Hør er så mye mer "høyverdig lesestoff"
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Er vel rundt 40 kr, tror jeg. Tror det koster 38.
Cata Skrevet 26. november 2011 Forfatter #5 Skrevet 26. november 2011 Takk for svar. Ja, må visst til med mail for her ser det ut til at enten sunn fornuft, hoderegning eller kalkulator har sviktet på det groveste. Ca. 40 -50 kroner virker mer sannsynlig enn det jeg fant på nettsiden for abonnementer.
Cata Skrevet 26. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2011 (endret) Korreksjon - det er hjernen som har svikta Jeg dividerte på 12 i stedet for 52 og fikk månedsprisen. Herregud, hvor seig i tankegangen kan man være? Sånn går det når de 2 bladene man selv abonnerer på er månedsblader. Endret 26. november 2011 av Cata 1
Gjest Spinell Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Etter hva jeg kan se koster abonnementet på to blader per uke kr 3449 per år. Siden man får ca 100 blader i året med dette abo, vil hvert blad koste i underkant av 35 kroner. Abonnement på enten tirsdags- eller fredagsutgaven kostet mellom 18 og 1900 kr/år.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Kommer se og hør ut SÅ OFTE? Hvor finner de nesten 50 sider med sladder? Minus litt tv-titt da.. HAHAHAHA forresten never mind, de DIKTER det opp for det meste, da går det jo.
Cata Skrevet 26. november 2011 Forfatter #10 Skrevet 26. november 2011 Etter hva jeg kan se koster abonnementet på to blader per uke kr 3449 per år. Siden man får ca 100 blader i året med dette abo, vil hvert blad koste i underkant av 35 kroner. Abonnement på enten tirsdags- eller fredagsutgaven kostet mellom 18 og 1900 kr/år. Takk. Det var tirsdagsutgaven jeg så på, da jeg søkte. Men med min evne til ikke å se forskjell på antall uker og antall måneder så ble det en smule feil i regnestykket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå