Gå til innhold

Samboer sier at han "bare skal tisse"

Anbefalte innlegg

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg kan finne på å si at jeg må tisse, så han ikke skal tro at jeg gjør det andre :P

Ja, for det ville vært krise om han trodde det.

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Informerer dere hverandre virkelig om at dere går på do?

Skrevet

LOL er ikke helt go du. Om noen år kan du sitte å tenke tillbake på dette problemet ditt, og alt det andre som må plage deg, mens du reflekterer over de virkelige utfordringene du sikkert har opplevd innen da.

Nei, hvis du henger deg opp i at han skal på do å tisse, da vil du få sjokk når du får oppleve hva annet livet har å by på.

Skrevet

her i huset spør jeg kjæresten min om hva han skal når han reiser seg :P kjekt å vite :P

• Liker 1
Skrevet

TS her...takk for at dere setter det i perspektiv.

Men - seriøst, når jeg skal på badet, synes jeg det er ufint å informere omgivelsene om hva det er jeg skal gjøre der inne.

For det første lurer jeg ikke på det og for det andre er det bare teit.

På den annen side...om tisserne informerer om at de skal tisse, så kan de likesågjrne være konsekvente da, og også informere om når de skal bæsje. Men se, det gjør de ikke. Jeg synes det er tankeløst.

Du er like flikn til å lage problemer ut av ingenting som jeg er når jeg er PMS! :fnise:

• Liker 2
Skrevet (endret)
:fnise: Gjør det noe da? Det sier jeg til vennene mine hele tiden. Hvis vi ser på film, så sier jeg "kan vi stoppe, jeg må tisse". Endret av Chiyo
  • Liker 1
Skrevet

TS her: hjelpes...da hadde jeg steilet!!! :sjenert::filer:

Hehe.. Er ellers ei ganske fisefin jente, men dette er for meg, og min nærmeste omgangskrets, noe av det mest naturlige i verden.

• Liker 1
Skrevet

Ja?

• Liker 6
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva som er så ekkelt med tiss. Tror jeg sier sant hele tiden :sjenert:

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

bare reiser du deg og går du da?

Hvis mannen min reiser seg så spør jeg alltid hvor han skal. Så nysgjerrig er jeg :sjenert:

• Liker 4
Skrevet

Jeg sier ofte "Jeg må på do", sånn at vi kan pause filmen, stoppe spillet eller noe. På kvelden før leggetid så sier jeg ofte at "jeg skal bare tisse litt". Så vet samboeren min at jeg straks er klar til å køye, og at jeg ikke drøyer for moro skyld, men at jeg bare skal på do.

Nå hender det gjerne også at han spør om jeg skal tisse eller bæsje, for hvis han også må på do, så er det jo kjekt å vite om han bør få gå først eller ikke. :gjeiper:

• Liker 2
Skrevet

Hvis mannen min reiser seg så spør jeg alltid hvor han skal. Så nysgjerrig er jeg :sjenert:

Me too :sjenert:

Skrevet

Jeg sier bare "Jeg må på do". Tror aldri jeg sier at jeg skal tisse eller bæsje.

Skrevet

Nåværende samboer sier at han "bare skal tisse", hver gang han proklamerer at han skal ut på badet.

Men må jeg vite hva han skal gjøre i toalettet?

Eh, holder det virkelig ikke å bare si "går på badet, jeg" - eller aller helst ikke noe i det hele tatt??!!

Ser du får mye pepper her, men jeg er helt enig med deg. Jeg har alltid lurt på hvorfor så mange folk proklamerer dette. Noen i slekten bruker til og med det lekre ordet "mige". :gjeiper:

Skrevet

Hvorfor er det så viktig å dele absolutt alt? Jeg ville aldri fortalt noen HVA jeg skal når jeg skal på do, er det noen grunn til at andre trenger å vite det? Bruker ca like lang tid uansett, så det har ingenting å si.

Jeg trives godt med at jeg og min samboer ikke promper eller sier "jeg skal bæsje" til hverandre - håper det alltid kan være sånn.

• Liker 1
Skrevet

Ja?

Eh, ja? Vi har 60 kvadrat, man ser baderomsdøra og kjøkkenet fra sofaen, og det er 5 meter til badet. Så ja, dit går jeg uten å informere om det. Jeg sier heller "ikke ifra" når jeg går ut og røyker.

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvorfor er det så viktig å dele absolutt alt? Jeg ville aldri fortalt noen HVA jeg skal når jeg skal på do, er det noen grunn til at andre trenger å vite det? Bruker ca like lang tid uansett, så det har ingenting å si.

Jeg trives godt med at jeg og min samboer ikke promper eller sier "jeg skal bæsje" til hverandre - håper det alltid kan være sånn.

Når vi har vært sammen i så mange år så gidder vi ikke være så fisefine lengre :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Når vi har vært sammen i så mange år så gidder vi ikke være så fisefine lengre :fnise:

Er nok mye der det ligger!

Skrevet

Du gjør kanskje det, men det gjelder jo ikke alle. Jeg løser av og til kryssord mens jeg gjør #2. Noen sliter med treg mage, og bruker derfor litt ekstra tid. Enkelte er så hysterisk redde for at partner skal oppdage at de har bæsjet, at de ikke forlater doen før lukten har forsvunnet (noe som kanskje til og med innebærer å ta seg en dusj)...

Om jeg skal gjøre #2, benytter kanskje kjæresten min anledningen til å spille litt mens jeg er borte. Om vi skal på butikken er det greit å vite om jeg skal begynne å ta på meg skoene, eller om vi kanskje ikke skal dra før om sånn ca. 15 minutter. Om vi ser en film er det kjekt å vite om jeg skal slappe av på sofaen i to minutter, eller ta oppvasken mens han er borte osv.

Hvor mye man ønsker å dele får være opp til hver enkelt. Selv er jeg glad for at vi kan snakke sammen om slike ting som om det skulle være helt naturlig - oi, vent litt... det er jo faktisk helt naturlig! ;)

• Liker 6
Gjest snoopy_93
Skrevet (endret)

Jeg sier "Jeg må bare på dass"

Når jeg er små uggen pleier jeg å si "Jeg må på dass og spy"

På skolen ble jeg dårlig. Gikk i kantina med ei i klassen også måtte begge på do, så sier jeg bare "Jeg tror jeg må spy" helt uten å tenke over det.

Endret av snoopy_93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...