Gå til innhold

Samboer sier at han "bare skal tisse"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nåværende samboer sier at han "bare skal tisse", hver gang han proklamerer at han skal ut på badet.

Men må jeg vite hva han skal gjøre i toalettet?

Eh, holder det virkelig ikke å bare si "går på badet, jeg" - eller aller helst ikke noe i det hele tatt??!!

Hvorfor må jeg vite om det...det er litt turn-off.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjør jeg og det uten at jeg tenker over det noe særlig..... :P

• Liker 5
Skrevet

Hvis det er det største problemet dere har, er dere heldig ;)

• Liker 13
Skrevet

Hvis dette er deres største problem, så missunner jeg deg!

• Liker 4
Skrevet

Som du overdriver. Ta det litt med ro dame. Det finnes verre ting å irritere seg over

• Liker 2
Skrevet

Ikke vær så fisefin da.

• Liker 4
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Hahhahaha. Dagens verdensproblem!

• Liker 1
Skrevet

tror det er veldig vanlig. vi gjør det begge selv her også. om vi ser på tv eller noe, hadde det jo virket veldig rart om man bare gikk, uten å si noe? og om man sier: jeg skal bare på do/tisse, eller om man sier: jeg skal bare på badet, er i grunn flisespikkeri.

men om det virkelig plager deg, kan du jo si i fra til han. jeg liker ikke at du sier at du skal tisse, fra nå av vil jeg du skal si at du skal på badet, for det er turn-off (hva har egentlig det med saken? må alt man sier, uansett situasjon, være turn-on?) når du sier hva du skal der. blir sikkert ikke tatt i mot med et smil, jeg hadde nå i alle fall reagert selv om noe så trivielt plaget min samboer, da er ikke veien lang til store irritasjoner eller krangler hadde jeg tenkt da. men kanskje jeg tenker litt mye, hva vet jeg. ;) men han kommer i alle fall ikke til å slutte med det, med at du skriver et innlegg her.

• Liker 4
Skrevet

TS her...takk for at dere setter det i perspektiv.

Men - seriøst, når jeg skal på badet, synes jeg det er ufint å informere omgivelsene om hva det er jeg skal gjøre der inne.

For det første lurer jeg ikke på det og for det andre er det bare teit.

På den annen side...om tisserne informerer om at de skal tisse, så kan de likesågjrne være konsekvente da, og også informere om når de skal bæsje. Men se, det gjør de ikke. Jeg synes det er tankeløst.

Skrevet

Sier alltid fra om hva jeg skal, jeg. Da vet kjæresten sånn ca. hvor lenge jeg blir borte.

Hvorfor sier kjæresten din at han skal tisse hver gang han skal på badet? Han må vel bæsje innimellom han som alle andre? :fnise:

• Liker 3
Gjest SnowLeopard
Skrevet

Det er noe fiffig som heter kommunikasjon. FORTELL han at du vil han skal si "går på do" eller noe, er han lydig nok lystrer han nok ;)

• Liker 2
Gjest Månestøv
Skrevet

Seriøst? Jeg sier alltid hva jeg skal, så han forstår hvor lenge jeg blir borte. haha, skjønner jo at jeg kanskje er litt sær :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Seie: "eg går å basje" te både familie og sambo når eg ska gjør nr 2. Så om du irritere deg øve at han seie at han ska gå å tissa så e du virkelig fisefin! haha!

• Liker 3
Skrevet

Det er noe fiffig som heter kommunikasjon. FORTELL han at du vil han skal si "går på do" eller noe, er han lydig nok lystrer han nok ;)

Nei, for da vil han bare si og sukke at jeg klager sånn og aldri blir fornøyd.

Skrevet

Kanskje han tror at du tenker han egentlig skal noe annet enn å tisse når han går i retting badet :vetikke:

• Liker 1
Skrevet

Seie: "eg går å basje" te både familie og sambo når eg ska gjør nr 2. Så om du irritere deg øve at han seie at han ska gå å tissa så e du virkelig fisefin! haha!

TS her: hjelpes...da hadde jeg steilet!!! :sjenert::filer:

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan finne på å si at jeg må tisse, så han ikke skal tro at jeg gjør det andre :P

• Liker 1
Skrevet

TS her: hjelpes...da hadde jeg steilet!!! :sjenert::filer:

Går det an å være så fisefin, eller er du et lørdagstroll?

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...