Engel Skrevet 14. desember 2003 #1 Del Skrevet 14. desember 2003 Har et tips til brudevals! På sin plate : "jag kommer hem til jul" synger Peter Jöback en nydelig duett med Sissel Kjyrkebø. Dette er en vals. Vet ikke helt sikkert hva den heter, men det kan være "gå inte forbi". Den er så utrolig fin! Vi skal enten ha den som brudevals eller vals nr 2!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 14. desember 2003 #2 Del Skrevet 14. desember 2003 Den er nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 14. desember 2003 #3 Del Skrevet 14. desember 2003 Ja den er flott. Det er egentlig en salme-melodi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 15. desember 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 15. desember 2003 Ja, ikke sant? Blir helt på gråten når jeg hører på den jeg! Utrolig nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 16. desember 2003 #5 Del Skrevet 16. desember 2003 Er det den som er på reklame på tv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 16. desember 2003 #6 Del Skrevet 16. desember 2003 Men er det juletekst...? Kan kanskje bli litt rart hvis man ikke gifter seg i julen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 17. desember 2003 Forfatter #7 Del Skrevet 17. desember 2003 Neida, det er ikke juletekst. Det trodde jeg også først siden den er på jule-cd'n. Jaaa... det er vel faktisk den sangen man hører på reklamen ja. Jeg syns den er kjempefin, og lett å danse til også, passe tempo, og man kan danse vanlig vals, må ikke lære seg engelsk vals eller hva nå alle de valse-typene heter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå