Kvist Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Er det bare meg som sliter med at alle bukser sklir nedover? De sitter fint i det jeg tar de på meg, men så fort jeg beveger meg, eller setter meg ned så sklir de og jeg får ubehag og sæggeræv. Jeg forsøker med belte i livet også, men buksene sklir like mye og da blir det ubehagelig med beltet som havner for langt ned og strammer der også. Jeg har timeglassfasong med relativt stor forskjell mellom lår/rumpe og livet så hvis jeg får på meg buksa over lår og rumpe så er den stort sett litt vid i livet. Går jeg opp i størrelse så den ikke er stram over rumpa er den alt alt alt for stor i livet, nesten uansett modell. Går jeg ned i størrelser så er det rett og slett ikke plass til lårene. De eneste buksene som sitter i ro en hel dag er retrobukser med førtitallssnitt, altså høyt og smalt liv og veldig vide ben. Men det kunne jo ha vært praktisk med noe litt smalere også. Føler jeg har prøvd "alle" typer bukser nå, både med mellomhøyt liv og høyere. Lavt liv kler jeg veldig dårlig etter å ha fått barn, så det utgår desverre
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Holder meg til Levis curve id nå, unngår alle slike problemer med de.
Kvist Skrevet 26. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2011 Holder meg til Levis curve id nå, unngår alle slike problemer med de. Har Levis vanlige bukser også? Eller bare jeans? Hehe, i mitt hode er bukser og jeans to forskjellige ting. Og jeans er jeg egentlig ikke ute etter, det passer ikke så veldig med resten av stilen min.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Ååh, da så. Nei da vet ikke jeg. Spandere på seg skredder kanskje.
Gjest Vena Cava Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Du er ikke alene, jeg har det akkurat likt! Jeg må bruke en hel dag på shopping hvis jeg skal finne meg en bukse, om jeg i det hele tatt finner noen da. De passer i lårene, men er alt for store i midjen. Også strammer de gjerne veldig øverst på lårene, like under rumpa og det er derfor jeg tror at buksene siger ned. Det er så irriterende. Ingen bukser passer på meg. Jeg må bruke tights, eller super stretchy bukser for at de skal holde seg på hoftene. Men hadde vært veldig fint å fått kjøpt seg en skikkelig jeans en gang iblant
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Jeg har såkalt guttefasong og ergo lite timeglassfigur og hofter. Jeg må bruke belter for å holde buksene oppe uansett hvor stramt de sitter og hvor mye stretch det er i stoffet. Har bare innfunnet meg med situasjonen.
Gjest imli Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Eg har det akkurat likt - for at bukser skal passe over lår/rumpe, blir dei altfor store i livet. Eg brukar mest kjolar/skjørt, og har eit par bukser med høgt liv som sit ganske fint. Middels høgt liv blir for stort, og lavt liv kan eg berre gløye, då kan eg ikkje sitje utan å vise halve rumpa
1544 Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Sliter vell med noe av det samme, bukser kan passe perfekt når jeg tar de på meg, etter noen skritt så henger den i rævva på meg.. Uansett hvordan bukser jeg bruker og hvilken str de er.. Har begynt å brette kanten i livet så den blir litt strammere, men er jo ganske så irriterende å måtte passe på å dra den opp hele dagen.. Føler med deg!
makkapakka Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Jeg har såkalte guttehofter så jeg har problemer med bukser som sklir ned og henger midt nedpå rompa når jeg begynner å gå. Værst er joggebukser når jeg skal trene, sånn som jeg må slite å dra dem opp hele tiden. Jeg fant endelig noen bukser der jeg kunne bruke belte og dra de godt inn i livet, de holder oppe enn så lenge. så du er ikke alene
Susa Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Har dere prøvd bukser fra funaki? Etter at jeg fant dette merket, har jeg aldri kjøpt noe annet!
Gjest LittleLies Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 Bukseseler! Det er helt genialt, man slipper stramme belter og buksen holder seg perfekt på rompa hele dagen Litt uvandt i begynnelsen, men etterhvertblir du vandt med det, på samme måte som når man har på seg bh..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå