Keenulf Skrevet 26. november 2011 #1 Del Skrevet 26. november 2011 Hei. Jeg lurte på hva jeg kunne ha malt til min venninne på 20 år. Hun har akkurat mistet farfaren sin, og jeg vil gi henne noe litt mer spesielt i år. Jeg har erfaring med maling, men vil styre unna landskaps bilder,og et maleri av henne. Setter pris på svar fort!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CathFoto Skrevet 26. november 2011 #2 Del Skrevet 26. november 2011 Abstrakt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine89 Skrevet 27. november 2011 #3 Del Skrevet 27. november 2011 Viss du har muligheit, male eit bilde av farfaren hennar? Om du har tilgang til eit bilete av han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keenulf Skrevet 29. november 2011 Forfatter #4 Del Skrevet 29. november 2011 Det var to gode tips ! :-D Jeg skal se hva jeg får til! Takk!!! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 29. november 2011 #5 Del Skrevet 29. november 2011 Du setter på Kate Bush, drikker noen glass vin og setter i gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå