AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Poster som anonym da jeg tror kjæresten kan spionere litt på meg Det har seg sånn at min mor skal til London rett før jul, og jeg tenkte at hun kunne kjøpe med en parfyme som jeg kan gi til min kjære i julegave. Han er en rolig person som ikke liker for sterke lukter. Det må være en parfyme som lukter friskt og ikke for mye. Han bruker en Boss parfyme som lukter litt svakt vannmelon (synes jeg), men vil at han skal ha en ny så han har noen å velge mellom Noen tips?
Almarea Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Truth av Calvin Klein. Den er frisk og lett.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Dytter Bare kom med forslag så jeg har litt å velge mellom
Jordbæra Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 http://www.esthetique.no/Trender/Duftnyheter-for-ham/
Basi Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Chanel sine herredufter er herlige! Allure sports tror jeg er litt lettere og mer ungdommelig enn de andre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå