Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret mitt lever sitt eget liv, og jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre med det så jeg setter det opp i en dott eller hestehale hver dag. Dette blir litt ensformig og kjedelig i lengden, og jeg har lyst til å kunne ha det løst til hverdags. Luggen er den verste for den er så tjukk at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av den. Er det noen som har noe tips til hvordan jeg kan sitte det opp? (Jeg kler veldig lite og har angst for forandringer) og muligens en frisyre jeg hadde kledd.(Jeg vil ikke klippe det kortere, og hvis du skal foreslå bob kan du la være - jeg har brukt de to siste årene på å gro den ut igjen.) Legger ved bilder av kråkereiret.

Håper på tips :)

post-48841-0-72541400-1322328789_thumb.j

post-48841-0-60056000-1322328843_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håret ditt likner litt på mitt i grunn. Du kan jo alltids rette håret, viss du ikke vil gjøre noe drastisk.

Ellers synes jeg det er veldig pent med krøller. Det jeg liker å gjøre er:

-ha vått hår(evt. dusje)

-dele håret i to,og dra det fram på sidene

-Så deler du det i to igjen, og surrer en og en i samme retning, til venstre.

-Surrer de to ilag,og fester med hår strikk.

-Deler håret på den andre siden i to, og gjør det samme, bare at denne gangen snurrer du til

høyre.

-Surrer de ilag og fester med hår strikk

Viss du skal sove med dette,vil jeg anbefale å ta håret å feste det på toppen av hodet med noen klemmer, siden "surrene" surrer opp igjen.

men skal du bare lage noe til kvelden eller skolen og du har nett dusjet, gjør det ingenting om de surrer litt opp igjen, for da får du pene løse krøller.

Når du skal ta ut håret, er det best å bare ta ut strikken, og riste løs, prøv å holde deg unna børsten. (Er det litt lite krøller noen plasser,kan du bare ta en krølltang,eller rettetang å krølle litt)

Når det kommer til panneluggen, vet jeg ikke helt hvordan den ser ut, men jeg har litt lang lugg, og jeg har den bare hengende løs, og krøller den av og til med en krølltang.

Ellers vil jeg anbefale disse denne(http://www.youtube.com/user/CuteGirlsHairstyles) mora på youtube, hun har over 100 videoer der hun gjør hår frisyrer på ungene sine, men du kan fint gjøre disse selv.

Skrevet

En GOD klipp er alfa og omega. Mange frisører har ikke skjønt den der. Det ser pent ut der og da, men håpløst i ettertid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...