AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Jeg har nå ventet over 1 år på at de røde arrene etter kvisene i kinnet mitt skal gå vekk, men nå er de bare brune/lilla. Jeg syns jeg har ventet lenge nok, er ikke veldig sterk plaget av kviser, men når jeg får det så blir det alltid arr uten at jeg pirker på dem. Har hørt at krystallsliping tar vekk fargede arr i ansiktet, men vil høre fra andre her på KG. Hvis du har vært plaget av mange arr og har tatt noen form for denne behandlingen, hva ble resultatet? Noen som har råd om andre behandlinger som garantert får vekk fargede arr? Jeg vil ikke ha produktanbefaling, det hjelper ikke uansett der det er snakk om arr. Tusen takk til de som vil hjelpe!
snø1 Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 (endret) Gå til en hudterapaut og hvis arrene er ille, så anbefaler de deg laser. Jeg har brukt laser på ett arr i pannen og resultatet ble kjempe bra ! Det eneste negativet er at man må smøre seg med solkrem i mange måneder, selvom det er vinter. Du ville ikke ha anbefalinger av produkter men her kommer en liten en Ei venninne hadde mye arr i ansiktet etter kviser, hun brukte en hudpleie serie fra MD, (med syre i tror jeg?!) Og resultatet var sykt BRA. Endret 26. november 2011 av snø1
apekatt Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 (endret) - Endret 26. november 2011 av apekatt
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Du kan si hva du vil om produkter, men decleor aroma white C+ recovery brightening night cream kombinert med syrepeeling funket som rakkern på mine 1 1/2 år gamle rødbrune arr på kinnene, og de stadig nye arrene på haken etter hormonelle utbrudd. Tror desverre det ikke finnes en behandlig som garantert funker over natten, laser funker på noen, sliping på noen og syre funker på andre. Personlig har jeg ikke prøvd siden jeg ikke tørr av flere årsaker.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Du kan si hva du vil om produkter, men decleor aroma white C+ recovery brightening night cream kombinert med syrepeeling funket som rakkern på mine 1 1/2 år gamle rødbrune arr på kinnene, og de stadig nye arrene på haken etter hormonelle utbrudd. Tror desverre det ikke finnes en behandlig som garantert funker over natten, laser funker på noen, sliping på noen og syre funker på andre. Personlig har jeg ikke prøvd siden jeg ikke tørr av flere årsaker. Jeg tørr ikke å prøve produkter siden jeg har blitt skuffet flere ganger. Nå vil jeg bare få en profesjonell hjelp av en hudpleier hvertfall, ikke en merkeprodukt som ikke kjenner til huden min engang..
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Jeg fikk krystallsliping som hjalp veldig på huden og arrene mine (hadde arr i hele ansiktet omtrent). Dessverre kom kvisene tilbake, så nå ser det like ille ut Men selve krystallslipingen var veldig effektiv og god for min hud
apekatt Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 (endret) Jeg fikk krystallsliping som hjalp veldig på huden og arrene mine (hadde arr i hele ansiktet omtrent). Dessverre kom kvisene tilbake, så nå ser det like ille ut Men selve krystallslipingen var veldig effektiv og god for min hud Men får man flere kviser etter krystallslipingen? Er det slipingen som forårsaket kvisene etterpå? Er TS forresten Endret 26. november 2011 av apekatt
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #8 Skrevet 27. november 2011 Men får man flere kviser etter krystallslipingen? Er det slipingen som forårsaket kvisene etterpå? Er TS forresten Det glemte jeg jo å skrive! Uten å gå inn på medisinske detaljer rundt hudtilstanden min, så kan jeg garantere at det ikke var krystallslipingen som gjorde at jeg fikk nye kviser 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå