Sofie1 Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Lurer litt om noen kjenner til dette med åpent kjøp på 30 dager hos Expert. Kjøpte i dag en Kaffemaskin, selgeren sa at de hadde åpent kjøp i 30 dager. Jeg tenkte ikke på å spørre noe mer om det. Når jeg nå har kommet hjem og testet ut noen av kaffetypene som fulgte med, så liker jeg ingen av dem. Under derfor på om dette med åpent kjøp gjelder når jeg har brukt produktet? Er jo ikke fornøyd når så langt ingen av kaffetypene som skal brukes på maskinen faller i smak hos meg.
Neket Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Du kan trygt kjøpe julegavene nå for vi har åpent kjøp ut hele januar. Da blir det god tid til å bytte julegaver etter jul dersom det skulle være nødvendig. I tillegg har vi som vanlig åpent kjøp i 30 dager som gjelder uansett. Hvis du kjøper noe du ikke er fornøyd med, kan du levere produktet tilbake innen 30 dager og få pengene tilbake. Husk kvittering og originalemballasje og at varen skal være i samme stand som da den ble kjøpt. NB! 30 dagers åpent kjøp gjelder ikke ved kjøp av mobiltelefoner, eksterne harddisker, produkter solgt med abonnement, hygieneprodukter eller spill, filmer og tilbehørsprodukter som har brutt emballasje eller spesialbestilte varer. Du får rengjøre den og pakke den pent inn igjen?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå