Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. desember 2003 #1 Del Skrevet 14. desember 2003 På Village tandoori får jeg ofte en agurk-/rødløksalat ved siden av maten. Noen som har oppskrift på en slik indisk agurksalat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 14. desember 2003 #2 Del Skrevet 14. desember 2003 Kanskje du finner noe her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrållan - ikke innlogget Skrevet 15. desember 2003 #3 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg pleier å lage en agurk/rødløksalat som er knallgod til idisk mat. Vet ikke om det er det samme som du leter etter, men her er min 'oppskrift' i alle fall: 2 uthulte, halvveis skrelte agurker (pleier å skrelle bort striper med skall med hostehøvel) skjært i halvmåner 1 stor rødløk i strimler 1 rød chili, finhakket Saften av en lime Masse hakket, fersk koriander Alt blandes og anrettes på serveringsfat. NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 15. desember 2003 #4 Del Skrevet 15. desember 2003 Takk, Skrållan! Den der høres ut som akkurat den jeg er på jakt etter. Skal prøve den i løpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. desember 2003 #5 Del Skrevet 15. desember 2003 Send en PM til Indianlady. Hun har peil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dalwhinnie Skrevet 15. desember 2003 #6 Del Skrevet 15. desember 2003 Godt tips, Bjørnsdatter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå