Gjest ajja Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Hei, må ha hjelp....vet noen om jeg har fulle rettigheter til overgangsstønad når jeg har to barn med eks samboeren min, vi har lyst å ha hel omsorg for hvert vårt barn....vi har tenkt å gjøre det sånn at vi har hvert vårt barn kun annen hver helg, dvs. 4 netter pr. mnd. Får både jeg og far overgangsstønad da ? Mvh. Ajja
lollipopp Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 barna skal ikke være sammen hos faren?
Gjest imli Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Viss de er åleine om ein unge kvar, har de nok rett på det, ja, men hugs at ein berre får full OS viss ein ikkje har anna inntekt. OS blir redusert i takt med inntekt, skal ikkje mykje til før ein ikkje får noko. Er både du og eksen utan inntekt? Ungane må vera under 8 år, og ein kan få støtta i max 3 år.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Hei TS, Har dere bostedsadresse på hver deres barn, ett hos deg og ett hos far blir dere begge regnet enslig mor eller far. Dere må forøvrig oppfylle krav til overgangsstønad uavhengig av hverandre. Link: http://www.nav.no/Familie/Enslig+mor+eller+far/Overgangsst%C3%B8nad Lykke til. Hilsen En mann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå