Pip Skrevet 15. desember 2003 #21 Del Skrevet 15. desember 2003 Viss eg skulle hatt ein av desse, ville eg gått for den siste der til begge... Men eg og min kjære har altså berre 'kjedelege' glatte ringar i gult gull, då... Synst den 'manneringen' var veldig stilig - men viss du skal ha din saman med ein flott ring med diamant, ville eg satsa på den siste, trur eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 16. desember 2003 #22 Del Skrevet 16. desember 2003 Jeg hadde ikke tenkt at vi skulle bruke så mye penger på ringer, men jeg vil veldig gjerne ha platinaringer 4mm! Sambo har en jobb som gjør at ringen blir veldig fort slitt, men platina er jo veldig slitesterkt! Så hvis prisen ikke blir helt vanvittig høy, tror jeg vi går for det! -Lala: Mener gullsmeden sa at det edleste er titan, det er kjempe hardt og ikke så lett å jobbe med! Lykke til med ringvalget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lala Skrevet 16. desember 2003 Forfatter #23 Del Skrevet 16. desember 2003 Ja det er det kanskje. Men jeg har aldri hørt om gifteringer i titan.. Får jo nesten høre med gubben hvilken ring han likte best da. Sa til han i går "Du... Vi skal ha platinaringer når vi gifter oss vi!" "Ok," svarte han da. Så det er greit, men han kan få være med å bestemme hvilken ring han skal ha da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
9na Skrevet 17. desember 2003 #24 Del Skrevet 17. desember 2003 Takk for gode svar. Hadde tenkt til å ha ringen på samme finger, så jeg vil ha noe enkelt. Om jeg ikke hadde hatt diamantringen hadde jeg nok valgt en helt enkel ring da også, men med en liten diskret diamant. Jeg bruker ringen sammen med ringer som er kombinert i gult og hvitt gull nå, men jeg har ikke blandet den med ringer i bare gull. Tror dermed at jeg kanskje vil foretrekke giftering i hvitt gull. Men en ting til lurer jeg på: Hvordan er ringer i platina? Noen som vet om noen linker til sider hvor jeg kan se på de? Jeg og kjæresten min kjøpte gifteringer i forrige uke og valgte platina (5 mm). Det ligner endel på hvitt gull men er enda hvitere. Vi kjøpte dem på gullsmeden på Paleet i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 17. desember 2003 #25 Del Skrevet 17. desember 2003 Jeg og kjæresten min kjøpte gifteringer i forrige uke og valgte platina (5 mm). Det ligner endel på hvitt gull men er enda hvitere. Vi kjøpte dem på gullsmeden på Paleet i Oslo. Kan jeg spørre hva de kostet? Jeg kunne godt tenkt meg 4mm, sånn som i linken min lenger oppe! Var de stort utvalg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 17. desember 2003 #26 Del Skrevet 17. desember 2003 Bare ett lite tips. Vi har forlovelse ringer i hvitt gull. De var flotte den gangen vi kjøpte de men nå fire år etterpå ser du ut som matte sølvringer. Hvitt gull trenger rodering minst to ganger i året for å holde seg fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 18. desember 2003 #27 Del Skrevet 18. desember 2003 Det hjelper ikke, jeg synes hvitt gull fargen er finest! Men hver sin smak!!Så vi kommer til å velge enten platina eller hvitt gull..Platina trenger vel ikke så mye vedlikehold tror jeg,så hvis prisen ikke blir skyhøy for ringen vil jeg ha det! Men jeg ringte Palèet i går og der var prisen 8700 pr. ring og det var litt mer enn jeg hadde tenkt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå