Gå til innhold

Blir ikke våt lengre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten og jeg har vært sammen i 1 år, og vi har alltid hatt et bra sexliv. Selvfølgelig har det vært "omganger" hvor jeg har vært mindre tent, og det har veldig mye med depresjon å gjøre. Vi har hatt våre nedturer, noe som selvfølgelig går utover sengeaktiviteten også, men for det meste er det veldig bra sex, og vi begge får orgasme.

Jeg kjenner at jeg tenner på han og har lyst på han, men jeg blir ikke våt! Før kunne vi godt skippe glidemiddelet, for jeg var våt nok, men nå er glidemiddel et must hver gang.

Og ja, glidemiddel er ganske bra, men det er kjipt å måtte dra frem flaska hver eneste gang vi har sex. Det ødelegger liksom litt. Dessuten er det dumt å måtte være avhengig av glidemiddel hvis man skulle ta seg en kjappis utenfor soverommet en plass..

Flere som har hatt eller har dette problemet? Hvordan kan jeg løse det? Jeg har gått på p-piller i maaaange år, men det er kun de siste månedene jeg har kjent frustrasjon over at jeg ikke blir våt..

Hjeeeelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen, og venter spent på om du får svar...

Skrevet

Vwl, jeg hadde samme problemet da jeg gikk på p-piller. Det gikk gradvis, hadde gått på pillen i litt over et år før jeg begynte å merke det. Sluttet på pillen etter nesten to år, det gikk noen måneder, og nå er jeg tilbake til normalen.

Ser at du har gått på p-piller lenge, men tenkte jeg skulle dele mine erfaringer uansett.

Skrevet

Kanskje du har senilatrofiske slimhinner? Oppsøk gynekolog.

• Liker 2
Skrevet

Reduserte østrogenmengder i kroppen er hovedårsaken til tørr skjede.

Mangelfull smøring av slimhinnen i skjeden kan også forekomme ved andre tilstander, som:

•Kronisk soppinfeksjon

•Bakterieinfeksjon i skjeden

•Seksuelt overført sykdom som trikomonas

•Skade mot skjeden

Oppsøk gynekolog.

Mens du venter på gynekolog time kan du , kan du kjøpe glidemiddel på apoteket (eksempel Glid, Klikk). Slike middel fuktiggjør skjeden for flere timer. Du kan føre inn glidemidlet i skjeden før samleie.

Skrevet

Reduserte østrogenmengder i kroppen er hovedårsaken til tørr skjede.

Mangelfull smøring av slimhinnen i skjeden kan også forekomme ved andre tilstander, som:

•Kronisk soppinfeksjon

•Bakterieinfeksjon i skjeden

•Seksuelt overført sykdom som trikomonas

•Skade mot skjeden

Oppsøk gynekolog.

Mens du venter på gynekolog time kan du , kan du kjøpe glidemiddel på apoteket (eksempel Glid, Klikk). Slike middel fuktiggjør skjeden for flere timer. Du kan føre inn glidemidlet i skjeden før samleie.

Ts her. Takk for tips, men som du ser på startinnlegget, så bruker jeg glidemiddel hver gang.

Skrevet (endret)

Ts her. Takk for tips, men som du ser på startinnlegget, så bruker jeg glidemiddel hver gang.

hm? Men det glidemiddelet h*n nevte, kan du jo ta på før dere starter, slik at du slipper å styre med det når dere skal ha sex.

Endret av snø1
Skrevet

hm? Men det glidemiddelet h*n nevte, kan du jo ta på før dere starter, slik at du slipper å styre med det når dere skal ha sex.

Jepp, det var det jeg skrev og mente. Fordi da slipper hun å styre med det når hun skal ha sex. De glidemiddlene jeg nevnte, kan man påføre lenge før samleie.

Skrevet

sliter litt med det samme, og jeg sliter litt med at kjæresten, selv om han kjenner kroppen min og hva jeg liker ganske godt nå, at han liksom ikke treffer de riktige punktene... når han fingrer meg og sånn...

men jeg vet jo hva jeg liker best, så noen ganger så fingrer jeg meg selv til jeg blir våt. han får lov til å se på og delta litt selv, og syntes det er kjempegøy :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...