AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Hei! Skulle egentlig sende meldekort idag, men får ikke logget inn med minID. Andre som har problemer idag?
Gjest uAnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 kan prøve nå og se om jeg får det til
Gjest uAnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Fikk logget inn uten noen problemer.
Chord Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Jeg har ingen problemer med å logge meg inn. Hvor er det du får problemer? Altså, hvor stopper det? Får du opp noe feilmelding eller noe sånt?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Åh, nå funket det! Det som skar seg var at jeg ikke mottok noen melding med engangskode på mobilen. Men nå funket det heldigvis! Takk for svar allesammen!
Chord Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Åh, nå funket det! Det som skar seg var at jeg ikke mottok noen melding med engangskode på mobilen. Men nå funket det heldigvis! Takk for svar allesammen! Bra det ordnet seg, ikke noe morsomt å la et meldekort vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå