Orchideae Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Kan begynne med meg selv. Min kjære vet at jeg er på KG, og at jeg bruker mye tid her inne. Han vet godt at jeg ofte er her inne, om jeg bruker datamaskinen. Han har ikke noe direkte i mot det, men han synes jeg "leser alt for mye tull" og at det å være her inne "tuller med hodet mitt" siden det er så mye rart der ute på internettet. Altså, han nekter meg ikke. Men han synes bare jeg burde være mere skeptisk til det jeg leser her inne.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 det synes min kjære også. han sier at man blir påvirket av tullepratet her på kg, og at den virkelige verden ikke er som kg i det hele tatt. hahhaa jeg mener det samme iblant, folk er her enten for perfekte eller for drittsekker.
Gjest Anuket Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Høres ut som min type også! Han bare ler av alle de merkelige trådene, men jeg trives her jeg
Gjest Wanted Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Han synes jeg er sinnsyk og at det virker som det er noen teite mennesker her inne. Han skjønner ikke hvordan jeg holder ut når jeg leser enkelte tråder høyt for ham. Men jeg liker det jeg. 1
Envy Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Hehe ja, kjære vet at jeg er her, og jeg får ofte beskjed om at jeg ikke må tro på alt "det tullet" jeg leser på kg
Orchideae Skrevet 26. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 26. november 2011 Hihi. Da er jeg iallefall ikke alene. Kan legge til at han spør "hva er det du skriver om?" når han hører tastene gå og han vet han er her inne. "ikke noe spesielt" svarer jeg da.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Haha, det virker som om det går igjen det samme hos mange av mennene våre. Min vet at jeg for det meste er her for underholdningens del, og av og til har han lest i tråder sammen med meg fordi det har vært skrevet så mye sinnsykt i dem. Men for det meste, er han enig med mennene til dere som har skrevet over meg her, noe jeg for såvidt er enig med ham i.
Envy Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Hihi. Da er jeg iallefall ikke alene. Kan legge til at han spør "hva er det du skriver om?" når han hører tastene gå og han vet han er her inne. "ikke noe spesielt" svarer jeg da. Også spør han igjen "men hva er det du skriver om?", også svarer jeg noe svevende om at det bare er noe pjatt. I går var han så nysgjerrig at jeg rett og slett måtte lese innlegget høyt Men kg spennende? håhneida
Wildrose Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Han vet det, men jeg vil nødig fortelle hva mitt kallenavn er, rett og slett for å ha friheten til å poste akkuratt det jeg måtte ønske, uten å sensurere det jeg skriver, tilfelle han ikke skulle like det, eller noe slikt!
Bellamy Skrevet 26. november 2011 #10 Skrevet 26. november 2011 Han vet jeg er her inne, og ler ofte godt av noen av de teite trådene som kommer opp i ny og ne. Også irriterer han seg litt over alle "jamen, jeg leste det på KG så jeg har rett" som kommer ut av munnen min Ellers har han vel ingen formeninger om det så vidt jeg vet. 1
Anglofil Skrevet 26. november 2011 #11 Skrevet 26. november 2011 Han vet det godt og jeg tror ikke han bryr seg så veldig. Mvh Yvonne
Gjest Madelene1 Skrevet 26. november 2011 #12 Skrevet 26. november 2011 min mann sier at det virker som at det er mange spesielle folk her inne og han ler av mange av trådene jeg skriver i.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 26. november 2011 #13 Skrevet 26. november 2011 Ja, han vet godt at jeg er her, men bryr seg ikke nevneverdig om det. Men han blir veldig nysgjerrig når han ser at jeg sitter å humrer for meg selv
Orchideae Skrevet 26. november 2011 Forfatter #14 Skrevet 26. november 2011 Også spør han igjen "men hva er det du skriver om?", også svarer jeg noe svevende om at det bare er noe pjatt. I går var han så nysgjerrig at jeg rett og slett måtte lese innlegget høyt Men kg spennende? håhneida JA! Og er det noe jeg "ikke vil" at han skal vite om, så svarer jeg gjerne med hva jeg skrev i det forrige innlegget jeg skrev, og ikke det jeg akkurat skrev. Jeg har jo ikke løyet, bare fortalt hva jeg skrev om istad. Men nei, kvinneguiden er overhodet ikke spennende, og er helt teit.
otilie Skrevet 26. november 2011 #15 Skrevet 26. november 2011 han vet jeg er her inne... men han syntes det er mye tull her, så han skjønner ikke helt hvorfor jeg gidder sitte her og diskutere hele tiden:P
Cata Skrevet 26. november 2011 #16 Skrevet 26. november 2011 Er singel, så ingen kan bry seg om det nå for tiden. Ex 1 visste om det og visste til og med brukernavn og avatar, så jeg må innrømme jeg av og til lurer på om han har snoket på meg . Han hadde imidlertid ingen kommentarer til mitt KG liv så lenge vi var sammen. Ex 2 visste det ikke, tror jeg. Han var ikke spesielt datainteressert så det falt seg aldri slik at jeg nevnte det, annet enn i helt generelle termer.
Raven Emerald Skrevet 26. november 2011 #17 Skrevet 26. november 2011 Min vet det smertelig godt. Men han sier ingen ting på det, da. Jeg gjorde til slutt kort prosess, og "lurte" ham til å registrere seg. =P Han har svart i noen tråder, men som regel er det jeg som sender ham linker til sære tråder, eller interessante tråder. Eller så krangler jeg med ham om hva som er "riktig" i enkelte problemstillinger, selv om han er helt enig med meg. Jeg kan nemlig bli kjempeirritert på enkelte idiotiske (i mine øyne) argumenter. Og dette må behørig krangles på, selv om jeg ikke gidder å svare i tråden. Tror han synes jeg er litt rar til tider... =P
Gjest redstar Skrevet 26. november 2011 #18 Skrevet 26. november 2011 Min kjære ler av alt jeg leser på og irriterer meg over,haha:p men han deltar i noen tråder han også også lærer jeg jo en del... Han nekter meg ikke,men han forstår ikke helt hvorfor alle oss kvinner sitter her og jatter men jeg vet han er inne om smugleser litt han også hehe
Gjest Sevastra Skrevet 27. november 2011 #19 Skrevet 27. november 2011 (endret) Min vet det, og sier at jeg ikke må ta til meg det som skrives her. Fordi folk som skriver på forum har et ekstremt behov for oppmerksomhet, de overdriver og snakker ikke sant.... -_- Endret 27. november 2011 av Sevastra
Gjest Regza Skrevet 27. november 2011 #20 Skrevet 27. november 2011 Svært så bekymra mange av mannfolkene deres var da, er de redd at dere skal få en ide i hodet og at de skal bli tatt? =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå