FantasDick Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Shopper litt på nett, og falt plutselig for noen jeans fra Acne. Risky å bestille jeans på nett, men jeg tror jeg må gutse. Hvordan er de i størrelsene? Synes Acne er ok på andre klær, men har aldri prøvd et par jeans derfra. Noen som kan hjelpe?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Kommer vel an på kroppsfasong og jeansmodell. Jeg har en som er litt høy på livet som jeg har i str. 26, mens jeg prøvde en med lavt liv der jeg kjempet med 28. En annen jeg har i 28 ble for stor etter noen dagers bruk (takk til butikkdamen som påstod at de ikke videt seg ut!) Har en annen i 27 som sitter perfekt, og en i 28 med glidelås bak som krever litt sulting før bruk. Så dette ble du ikke klok av.
FantasDick Skrevet 13. desember 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. desember 2012 Bumper tråden for å si nå har jeg kjøpt (bestilte på nett) meg et par Hex New Black, og de var sinnsykt små i størrelsen! Jeg bruker 24/25 i andre merker, men hørt at Acne var litt små, så tok 25, men jeg får de nesten ikke over rumpa - langt mindre klarer jeg å få de igjen. Må returnere å gå opp til 26, om ikke det også blir for smått.. Jeg som alltid har slitt med å finne små nok bukser, som samtidig har plass til rumpa.
MilleLille Skrevet 13. desember 2012 #4 Skrevet 13. desember 2012 Bumper tråden for å si nå har jeg kjøpt (bestilte på nett) meg et par Hex New Black, og de var sinnsykt små i størrelsen! Jeg bruker 24/25 i andre merker, men hørt at Acne var litt små, så tok 25, men jeg får de nesten ikke over rumpa - langt mindre klarer jeg å få de igjen. Må returnere å gå opp til 26, om ikke det også blir for smått.. Jeg som alltid har slitt med å finne små nok bukser, som samtidig har plass til rumpa. Jeg kjøpte nettopp et par jeans fra Acne selv, Skin Rocca-modellen, og jeg har samme problem som deg med den. Får den oppover beina, men den er umulig å få over rumpa! Får nesten alle bukser på meg oppover beina, men både rumpa og hoftene er større/bredere i forhold til beina, og da blir det litt problematisk. Irriterende!
FantasDick Skrevet 14. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. desember 2012 Jeg kjøpte nettopp et par jeans fra Acne selv, Skin Rocca-modellen, og jeg har samme problem som deg med den. Får den oppover beina, men den er umulig å få over rumpa! Får nesten alle bukser på meg oppover beina, men både rumpa og hoftene er større/bredere i forhold til beina, og da blir det litt problematisk. Irriterende! Åh, så det gjelder flere av jeansene deres; man må vel begynne å prøve i butikk først, da. Jeg vet jeg er rimelig slank, men hoftene og rumpa er rett og slett for store i forhold til resten av kroppen min, så jeg sliter maks med å finne jeans/bukser. Hex var virkelig nydelig, så jeg håper 26 passer, da!
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2012 #6 Skrevet 14. desember 2012 Hex er sykt småi størrelsen, og veldig lave i livet... Har et par Tex (tror jeg de heter), men det er heller store i størrelsen, høye i livet og har mye strech. Har bukser fra andre merker, samme modell, men forskjellige farger. Kjøpt på samme tid, men måtte ha forskjellige størrelser. Konklusjonen er at jeans må prøves. Anonym poster: 8955619b8701e7951e22b4e4d380609e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå