Gå til innhold

UGGS- hvorfor synes alle det er stygt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor synes alle at UGGS er så stygt?

Synes det er fint jeg :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Survival
Skrevet

Fordi det er stygt. Derfor syns folk at det er stygt.

• Liker 17
Skrevet

Det er klumpete og ser ut som tøfler. Ikke mye pent eller elegant ved UGGS altså.. Omtrent på nivå med crocs :jepp:

• Liker 6
Gjest Surrehodet
Skrevet

Fordi de er stygge vel :fnise:

Så nettopp noen røde med paljetter, designeren må ha røyka sokkene sine..........

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er stygt?

Men er åpenbart at mange ikke synes det, med tanke på hvor antallet uggsføtter man risikerer å se på en vinterdag.

• Liker 1
Skrevet

Jeg himler litt med øynene over det. Litt fordi det er.. uelegant (se, jeg klarte å ikke si stygt), men også fordi jeg har hørt de er håpløst dårlige sko til den prisen de koster, lite støtte til ankler og beinstilling, fuktproblemer i slapsesnø osv osv.. Så føles det nesten ut som om de som vandrer rundt i UGGS betaler i dyre dommer for at folk skal se at de har råd til å kjøpe rådyre og uattraktive snøsokker.

• Liker 10
Skrevet

I tillegg til at de er enormt stygge helt av seg selv, har jeg disse grunnene til å mislike dem:

- De er faktisk IKKE laga for saltsørpa vi har i bygatene her i Norge! Det ser heller ikke ut til at folk er i stand til å impregnere dem, så folk topper styggedommen med gyselige saltrender.

- Det er jo for pokker ingen som greier å gå beint i dem. Nitti prosent av de jeg ser tråkker på innsida av sålen, så det ser ut som de har en alvorlig ankeldefekt og knørver skoen til de sliter hull på innsiden av hælkappen.

- Altså, variantene som finnes. Grøss. Kopier eller ekte, det er f*** meg så mange stygge kombinasjoner av farger og teksturer ute og går at det skjærer i øynene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg himler litt med øynene over det. Litt fordi det er.. uelegant (se, jeg klarte å ikke si stygt), men også fordi jeg har hørt de er håpløst dårlige sko til den prisen de koster, lite støtte til ankler og beinstilling, fuktproblemer i slapsesnø osv osv.. Så føles det nesten ut som om de som vandrer rundt i UGGS betaler i dyre dommer for at folk skal se at de har råd til å kjøpe rådyre og uattraktive snøsokker.

Men så er det så sinnsykt mange kopier overalt at jeg tviler på at noen tenker "åh, hun har råd til UGGS" lenger. Man gidder liksom ikke å se etter om de ser ekte ut, engang.

Skrevet

Desto verre.. :P

"Se, jeg har kopi av snøsokker".

• Liker 1
Skrevet

På tross av at flere her synes uggs er stygt, tror jeg en del av grunnen til at folk misliker dem er at det er en trend i seg selv å mislike dem om du forstår? ;) Har selv ikke uggs og kommer nok ikke til å kjøpe dem ene og alene fordi jeg trenger noe som er vanntett her i Oslo. Men husker før da "alle" hatet Canada Goose jakkene (og det er vel kanskje fortsatt noen som gjør det?) og ingen skulle i livet kjøpe seg slike! Etter at jeg selv kjøpte meg en canada for to år siden skjønner jeg faktisk hvorfor folk liker de jakkene, de er fantastisk gode og varme (varmere enn andre dunjakker jeg har prøvd) og ikke minst praktiske med store lommer og den gode deilige varme hetten :P Så mitt poeng er at om man selv synes uggs er fine, bør man ikke bry seg om hva det "politiske korrekte" er. Alltid folk som skal rakke ned på andre som velger å kjøpe seg slike hypeting ;)

• Liker 1
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg er en av dem med UGGS, men det er fordi de er så sykt varme og deilige. :)

• Liker 1
Skrevet

Desto verre.. :P

"Se, jeg har kopi av snøsokker".

Ja, var det jeg mente :fnise:

Skrevet

Jeg synes UGGs er mindre pene; ser ut som digre vrengte polvotter eller noe. Flate, klumpete brune skinnfiller på beina. Nei.

• Liker 1
Skrevet

Ugss er de varmeste og mest komfortable vinterskoene jeg noengang har prøvd. De holder meg god og varm på beina og leggene, så jeg gir en lang f i hvor klumpete de enn måtte være. Komfort fremfor eleganse på kalde vinteren for min del!

• Liker 2
Skrevet

Fordi det ser ut som om folk har glemt å ta av seg tøflene før de har gått ut døra:p

Skrevet

Jeg har ikke UGGs, men et par Skechers som ser sånn ut. Jeg synes de ligner på UGGs, eller er jeg helt på jordet?

I hvert fall, de har ordentlig såle og er ufattelig gode og varme. Uten tvil de beste "koseskoene" jeg har, og de passer veldig godt inn i klesstilen min. Bruker litt søte kjoler/skjørt og synes ikke det gjør noe med litt klumpete sko da, særlig om vinteren. Men fordi de er så flate, så er det ikke akkurat sko jeg går i over lang tid. Derfor er de for det meste på føttene hvis jeg bare skal på butikken, på kino eller til forelesning.

Synes ikke UGGs er stygge, men når de er skitne og "tråkket ned" er de ikke så fine lengre.

• Liker 1
Skrevet

Det er grusomt! Det verste jeg ser er folk som går i joggebukse og uggs.

Tøfler skal være hjemme!!

Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg synes ikke de er så fine akkuratt, men jeg kjøpte et par i går. Det var de mest behagelige skoene jeg har prøvd. De var så lette at det føles som om jeg ikke har sko på i det hele tatt. Så jeg kjøpte de fordi de var behagelig, ikke fordi de er så veldig fine! :)

Skrevet

Fordi de ser ut som en blanding av militære fotposer og snowjogg. Ulekkert.

Gjest Vena Cava
Skrevet

Jeg er en av dem med UGGS, men det er fordi de er så sykt varme og deilige. :)

Jeg liker også uggs, de er veldig behagelige å ha på, og varme :)

hvorfor må man være så elegant og pen hele tiden da?

må jo være lov til å gi litt F iblant.

Men det er jo ikke sånn at jeg tar på meg finstasen med uggsene til akkurat. Er heller på hverdager og hvor resten av antrekket også er ganske hverdagslig.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...