AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 For to og en halv måned siden leide vi campinghytte på Lillehammer. En uke etter at vi kom hjem hadde jeg stikk over hele kroppen. Samboer hadde noen få. I etterkant har jeg stadig fått nye stikk, om ikke så voldsomt som de første, men jeg får nye hver eneste natt. Noen som har erfaring m bekjempelse av veggdyr??
Pinkee Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Jeg har ikke, men Skadedyrkontrollen har masse peiling på både veggdyr og andre slike udyr. Ring dem å få en skikkelig ytryddelse av utøyet. 1
Brunhilde Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Ring skadedyrutryddere - og ta kontakt med uteleifirmaet. De må utrydde skadedyrene i hytta, og er avhengige av tilbakemelding fra kunder. (Jeg syns jo også de skal dekke utleggene dere får i denne forbindelsen, men det vet jeg ikke om dere har krav på.) 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Ring et skadedyrfirma, dette er ikke noe du bør ta tak i på egen hånd, og de fisker dette ganske lett. Ikke gjør noe som helst før du har snakket med skadedyrkontrolløren, ikke flytt noen møbler, og fortsett å sove på samme rom, ellers risikerer du å spre problemet. Og ring campingen og si ifra, så de kan gjøre noe med sitt problem. Evt kan du kanskje få refundert pengene du betalte for oppholdet. 3
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Du bør dessuten ta kontakt med legen for å få salve eller noe. Og med forsikringsselskapet ditt, mulig det jobben skadedyrskontrollen gjør kan dekkes av reiseforsikringa. Mange reiseforsikringer krever mindre enn man tror for at de skal utløses. Og etter hva jeg vet kan slik skadedyrsbekjempelse bli ganske dyrt. Dere må muligens flytte ut en natt eller flere, og alt som har vært på rommet må fryses. De jævlene kan overleve i ni måneder uten friskt blod! Veggdyr er no forbannet dritt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå