Gjest loren Skrevet 26. november 2011 #1 Skrevet 26. november 2011 Jeg setter inn minnepinnen og da skjer det (tilsynelatende) ikke noe spesielt. Alle andre minnepinner jeg har prøvd har kommet opp i den oversikten over disker, men ikke denne. Den kommer opp i devices, men når jeg da høyreklikker får jeg ikke opp noe alternativ om å åpne den og vise innholdet, bare informasjon om den. Er det noen som har tips til hva som kan hjelpe? :-)
-Jiinxs- Skrevet 27. november 2011 #2 Skrevet 27. november 2011 (endret) Jeg ville tippet den har tatt kvelden. Om du ikke hadde noe spesielt så ville jeg bare ha bosset den, det koster ikke så mye for en ny en. Hadde en ekstern harddisk som det skjedde noe lignende med. Endret 27. november 2011 av -Leon-
Violetsky Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Har du gått inn på min datamaskin og sett om den har kommet opp der?
-Jiinxs- Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Har du gått inn på min datamaskin og sett om den har kommet opp der? Jeg setter inn minnepinnen og da skjer det (tilsynelatende) ikke noe spesielt. Alle andre minnepinner jeg har prøvd har kommet opp i den oversikten over disker, men ikke denne. Den kommer opp i devices, men når jeg da høyreklikker får jeg ikke opp noe alternativ om å åpne den og vise innholdet, bare informasjon om den. Er det noen som har tips til hva som kan hjelpe? :-)
Heart Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Er dette i Windows? Jeg har opplevd at Windows plutselig har bestemt seg for å ikke tildele en minnepinn en stasjonsbokstav, og da dukket den heller ikke opp i Utforsker eller under (Min) Datamaskin. Hvis du går inn på Diskbehandling (i Datamaskinbehandling), vises den der som en disk?
Violetsky Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Oops.. Leser visst litt for fort :gjeiper:
*Sinnataggen* Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Prøv en restart av pc. Sjeldent men virker av og til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå