Gå til innhold

Jeg skjønner ikke hva han vil..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann som er felles bekjent med en av mine nærmeste venner for en tid tilbake. Siden den gang har vi møttes noen ganger, både edru og full. Og hver gang vi møtes virker han interessert, og hvert møte har endt med kyssing.

Vennen min sier at han er en ordentlig kar, men problemet er bare at jeg ikke vet helt hvor han vil. Var på date for et par uker siden, men har ikke møttes etter det, fordi han har vært opptatt ("opptatt"??)med skole og jobb. Dersom han hadde vært oppriktig interessert ville han vel ha prioritert litt? Han pleier å starte samtaler med meg på facebook fremdeles, men det er som regel helt vanlige hverdagslige samtaler, ikke så mye flørting. Og ved anledninger jeg tror han kjeder seg. Tror han vet at jeg er ganske interessert, og hvis han var ordentlig ville han vel ikke ha "dyrket" min interesse hvis han ikke vil noen vei.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg møtte en mann som er felles bekjent med en av mine nærmeste venner for en tid tilbake. Siden den gang har vi møttes noen ganger, både edru og full. Og hver gang vi møtes virker han interessert, og hvert møte har endt med kyssing.

Vennen min sier at han er en ordentlig kar, men problemet er bare at jeg ikke vet helt hvor han vil. Var på date for et par uker siden, men har ikke møttes etter det, fordi han har vært opptatt ("opptatt"??)med skole og jobb. Dersom han hadde vært oppriktig interessert ville han vel ha prioritert litt? Han pleier å starte samtaler med meg på facebook fremdeles, men det er som regel helt vanlige hverdagslige samtaler, ikke så mye flørting. Og ved anledninger jeg tror han kjeder seg. Tror han vet at jeg er ganske interessert, og hvis han var ordentlig ville han vel ikke ha "dyrket" min interesse hvis han ikke vil noen vei.

Hva tror dere?

Kan være noe helt annet - men første tanken jeg får er at han er i et forhold/er interessert i en annen og vil finne ut om det går... Han liker deg og har deg som et godt andrevalg...

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg er ingen tankeleser, og siden det virker som du heller ikke er det ts, så tror jeg nesten jeg vil foreslå å spørre han hva intensjonen hans er? hva han føler og har lyst til!

Skrevet

jeg er ingen tankeleser, og siden det virker som du heller ikke er det ts, så tror jeg nesten jeg vil foreslå å spørre han hva intensjonen hans er? hva han føler og har lyst til!

Jeg har sagt til han at jeg vil treffe han igjen, og han sa han også ville det. Problemet er at handlinger og ord ikke helt stemmer overens til nå.. :snurt:

TS

Gjest NozMonster
Skrevet

hmmm.....hva med å ikke ta noe insiativ, og se om han gjør det da?

er han interesert kommer han til å "mase" om å møte deg!

Skrevet

hmmm.....hva med å ikke ta noe insiativ, og se om han gjør det da?

er han interesert kommer han til å "mase" om å møte deg!

Jeg har vurdert det. Men er også redd for å virke for kostbar.. :filer:

Har blitt en ting at vi skriver til hverandre annen hver gang. Nå er det egnetlig min tur... men vurderer å la han komme til meg nå for å få litt bekreftelse. Forelskelse er slitsomt.. Jeg er redd jeg bare overtenker. Gutter sier vel som regel hva de mener.

Gjest finurlig
Skrevet

Jeg har vurdert det. Men er også redd for å virke for kostbar.. :filer:

Har blitt en ting at vi skriver til hverandre annen hver gang. Nå er det egnetlig min tur... men vurderer å la han komme til meg nå for å få litt bekreftelse. Forelskelse er slitsomt.. Jeg er redd jeg bare overtenker. Gutter sier vel som regel hva de mener.

Jeg hadde gjort som du foreslår, ventet og sett om han hadde tatt kontakt.

Tja, om gutter sier hva de mener er vel heller diskutabelt, de sier hva de mener så lenge de ikke sårer noen!

Det er hvertfall mitt inntrykk..

Skrevet

Så han han unngår å møte meg for å ikke gi meg forhåpninger kanskje?

Skjønner ikke hvorfor han gidder å snakke med meg i timesvis på internett, gir meg forhåpninger det også :snurt:

Får vente å se da...

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...