AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Er du naturlig blek på vinteren, eller jukser du for å få litt brunfarge? Selv tar jeg litt selvbruning, xen-tan. Føler meg bedre når jeg har litt farge
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg er stolt bleikfis hele året, jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 'hvit eller blek', mente selvsagt 'blek eller brun' (litt trøtt..)
Gjesten Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Jeg er hviiit som snøen Synes det ser mest rart ut å være brun om vinteren egentlig, jeg. Det er jo ofte ganske tydelig at det er falskt. 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Jeg er hviiit som snøen Synes det ser mest rart ut å være brun om vinteren egentlig, jeg. Det er jo ofte ganske tydelig at det er falskt. Også? Det du kaller så fint som "hvit som snøen" er jo meget lite flatterende, men mindre du ser fantastisk ut. Og det tror jeg få på KG gjør..
Gjest Cecilia L Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Jeg er svært blek med olivenfarget undertone på vinteren. På sommeren blir jeg nøttebrun bare jeg ser på sola... Liker egentlig mitt vinterbleke ansikt best, jeg ser rett og slett mer glødende og freshere ut på vinteren
Orchideae Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Jeg er blek på vinteren. Bruker litt rouge om jeg ønsker bittelitt farge.
Gjesten Skrevet 25. november 2011 #9 Skrevet 25. november 2011 Også? Det du kaller så fint som "hvit som snøen" er jo meget lite flatterende, men mindre du ser fantastisk ut. Og det tror jeg få på KG gjør.. Hver sin smak Brunt er fin det og, men jeg synes det er greit å være blek om vinteren.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #10 Skrevet 25. november 2011 Også? Det du kaller så fint som "hvit som snøen" er jo meget lite flatterende, men mindre du ser fantastisk ut. Og det tror jeg få på KG gjør.. I dine øyne, kanskje, men det kan jo hende de synes de ser fantastisk ut? Eller at de bare ikke bryr seg? Vet i hvert fall at min første tanke i en tråd hvor mange syntes Penelope Cruz var så vakker, var at "men til og med jeg er jo mye finere enn henne" Og jeg betviler ikke at andre er uenige i det, men jeg tipper mange av de som stiller hvite som snøen i vinter er fornøyd med det fordi de synes det er flatterende. Jeg vet i hvert fall at jeg foretrekker bleikt framfor fake tan ANY DAY.
Hipster Skrevet 25. november 2011 #11 Skrevet 25. november 2011 Jeg er "bleik" om vinteren, har litt oliven/ivory farget hud, så selvom jeg er hvit, så er jeg ikke helt hvit uansett.. Jeg synes det er fint, vil ikke være så fake tan på vinteren, da er det så unaturlig. Men jeg kan godt ta litt sol bare for å få LITT farge.
Rødtoppen86 Skrevet 25. november 2011 #12 Skrevet 25. november 2011 Jeg er hvit, skikkelig hvit og gjennomsiktig, men det gjelder året rundt 1
CalidumCor Skrevet 25. november 2011 #13 Skrevet 25. november 2011 Mersom fiskepuddinghvit.... For å få LITT farge må jeg ta MASSE sol og det gidder jeg ikke
acna Skrevet 25. november 2011 #14 Skrevet 25. november 2011 Jeg er hvit, men bruker rouge de dagene jeg føler jeg trenger det. Er for tiden mørkere i håret, noe som fremhever den melkehvite huden og mine blå øyner. Jeg trives med å være hvit om vinteren Har flere venninner som tar en tur i solarium for å få glød i huden, fint det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå