Gå til innhold

Hvilken nettleser er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken nettleser er best? Hvilken har du og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Gjest Wolfmoon
Skrevet

firefox. Rask og bra, i tillegg gode søkefunksjoner :nigo:

Skrevet

Det er vel litt smak og behag.

Selv holder jeg fast i FireFox.

Men du kan jo alltid prøve ut Opera eller Google Chrome.

Skrevet

Chrome, fordi den er rask.

Skrevet

Google Chrome! Kjapp, oversiktlig og brukervennlig. :)

Skrevet

Foretrekker firefox, for de grunnene som andre har nevnt :)

Skrevet

Bruker Opera og Chrome her.

Skrevet

Bruker Firefox. Ingen spesiell grunn egentlig, bare liker den godt. :)

Skrevet

Var trofast mot Opera i mange år, men nå er det Chrome jeg foretrekker.

Er det bare jeg som syns det er dødskjipt å bruke Internet Explorer? På NAV, for eksempel, der bruker de IE (og en gammel Windows-utgave også). Blir fullstendig umotivert av det, jeg...

Skrevet

Er det bare jeg som syns det er dødskjipt å bruke Internet Explorer? På NAV, for eksempel, der bruker de IE (og en gammel Windows-utgave også). Blir fullstendig umotivert av det, jeg...

IE er rar å bruke når man er vant til andre ting. Den fungerer forsåvidt, men man vil helst slippe å bruke den lenge.

Skal ikke uttale meg om 9ern av IE. Sitter på xp, og der er IE 8 som er max.

Skrevet

Akkurat nå sverger jeg til Firefox.

Den er langt fra perfekt, men så langt den nettleseren jeg har funnet som har færrest negative sider.

Gjest Badabing
Skrevet

IE er rett og slett fryktelig.

• Liker 1
Skrevet

Har til enhver til holdt meg til den nettleseren som er mest minimalistisk. Det har vært lengre perioder jeg har følt det har vært Firefox (og tidvis Opera). Men de to siste årene har jeg holdt meg til Chrome.

Chrome liker jeg fordi du kan søke direkte i google ved å skrive i adresselinjen. Den har et enkelt innstillingsoppsett. Har du gmail, kan du synkronisere Chrome mellom de ulike maskinene du bruker (som bokmerker, historikk, passord, utvidelser osv - hvor mye velger du selv). Og den kjører hver fane som en egen prosess, hvilket fører til at om en fane krasjer, krasjer den ene prosessen og ikke hele nettleseren. (for å nevne noen årsaker til at jeg velger Chrome).

• Liker 1
Skrevet

Opera her, med chrome skin. Bruker Firefox til Finn.no (annonsene vises ikke i Opera), også med chrome skin.

Skrevet

Bruker Google Chrome, og syntes alt annet er dritt :ler:

Skrevet

Chrome synes jeg er best. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...