AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Innstalerer ny d-link router og får det ikke til. Får beskjed om å taste inn et IPS-nummer. Er et IPS nummeret på modemet? Har bredbåndsleverandøren dette?
Marionette Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 (endret) det står under d-linken. ..selve den dingsen altså Endret 25. november 2011 av EtraM
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 det står under d-linken. ..selve den dingsen altså Står ikke noe om IPS under routeren.. men andre tall sto at internettleverandøren kan oppgi IPS, kan det stemme?
Marionette Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Når jeg installerte min så koblet jeg den til strøm og nettverk, skrudde på PC'en og søkte opp trådløse nettverk. Den fant routeren min men jeg måtte taste inn en kode. Husker ikke om de kalte den IPS altså...men uansett; da tastet jeg bare inn det som stod under routeren. Hvis jeg husker riktig var det en haug med tall og bokstaver. Så hadde jeg nettilkobling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå