AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Hei! Hvor er det man kan kjøpe sånne tynne belter?...vil helst ha svarte men også brune. Sånne man ofte bruker med høybukser. Pleier som oftest å handle i kjedebutikkene, så fint om noen kan tipse om et sted jeg kan få de billig :D OG: Har dere noen tips til hva jeg kan kombinere de med, så bare kom med det:)
Gjest Anuket Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Jeg fant mine på H&M, to tynne flettede belter en i sort og en i brunt Bruker dem til omtrent alt, kjoler, shorts, bukser, lange skjorter/tunikaer osv
FantasDick Skrevet 26. november 2011 #3 Skrevet 26. november 2011 Jeg har også kjøpt et par tynne belter på H&M. Koster ingenting og fungerer ypperlig som pynt!
PoisonIwy Skrevet 26. november 2011 #4 Skrevet 26. november 2011 Kjøpt tynne, ikke flettede på Lindex.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Takk. Da skal jeg dra til hm og få kjøpt meg noen.
Aftensol Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Jeg kjøpte på cubus til 79kr denne uken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå