Gå til innhold

kvinner som ejakulerer

Fremhevede innlegg

Skrevet

har du noen gang fått kvinnelig ejakulasjon?

Hvordan får du det til??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mange ganger, men jeg aner ikke hva eksen min gjorde. Vil gjerne oppleve det igjen :)

Skrevet

Ja, mange ganger, men jeg aner ikke hva eksen min gjorde. Vil gjerne oppleve det igjen :)

Gi meg ti minutter.

• Liker 1
Skrevet

Er det mest stas at det skjer, eller er det ekkelt?

Skrevet

åja! hver gang vi har sex! Flere ganger enn en gang. uuuuuuuuuuutrolig deilig! Vet ikke helt hvordan han klarer det, men jeg er avslappet og hisset og fått orgasmer, og lar det bare gå. ingen tanker enn bare hvor herlig det føles.

• Liker 1
Skrevet

Gi meg ti minutter.

Hehe, menn som svarer slik, er som oftest ikke så flink som de skal ha det til :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg opplevde det for første gang her for litt siden, ikke sikker på hva han gjorde men det skjedde rimelig kjapt, to ganger etter hverandre... og jeg har aldri hatt lett for å komme. Tror det har mye med hvordan det punktet blir stimulert ... deilig var det iallefall :rodmer:

Skrevet

Hehe, menn som svarer slik, er som oftest ikke så flink som de skal ha det til :)

Gi meg et helt liv, og jeg vil aldri klare det :/

-Domino

Skrevet

Gi meg et helt liv, og jeg vil aldri klare det :/

-Domino

Haha! Good one!!

Skrevet

Haha! Good one!!

Karer som svarer slik er egentlig...? ;-)

-Domino

Skrevet

Det går bra. Jeg liker egentlig å gi elendige forventninger. På den måten blir de positivt overrasket uansett hva.

Skrevet

Karer som svarer slik er egentlig...? ;-)

-Domino

Aner ikke, :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Det går bra. Jeg liker egentlig å gi elendige forventninger. På den måten blir de positivt overrasket uansett hva.

Det er jo en grei måte å gjøre det på. Da blir jo hverken du eller hun skuffet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...