AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Hei! Morsom å komme i kontakt med andre i samme jobb! Hvor lenge har du jobbet på rimi? Hvor gammel er du? Trives du? Planer om å bytte jobb?
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #2 Skrevet 28. november 2011 Hei! Morsom å komme i kontakt med andre i samme jobb! Hvor lenge har du jobbet på rimi? Hvor gammel er du? Trives du? Planer om å bytte jobb? Jeg har jobbet på rimi i over 7 år, begynte da jeg var 13. Er 20 år. Nå fortiden er jeg sykemeldt, ble mobbet på jobb, så JA jeg skal bytte jobb. Jeg føler ikke ica gjør noe for arbeidsmiljøet...
Orchideae Skrevet 28. november 2011 #3 Skrevet 28. november 2011 Jobbet i Rimi i to år. Vareplassering, tipping, post og litt kasse. Hadde to ufine sjefer og måtte til slutt ha møte med alle ansatte og distrikssjefen. Så ja, jeg bytta jobb. Var da jeg var 17-19 år. Begynte å jobbe i Bunnpris. Ikke god sjef det heller, som brukte opp alle ansatte. Ett år etter åpning av butikken jobber kun 3-4 av alle de 19 som ble ansatt der enda. Jobba der selv i ca ett år. Var sykemeldt de siste tre månedene fordi sjefens oppførsel gjorde så jeg ble fysisk dårlig. Jeg skal aldri til bake til dagligvarebransjen. Mye snusk der virker det som. Kjenner folk i både rema, Kiwi, meny og spar.
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Jeg jobber også i Rimi, jobbet litt under et år. Har en sjef som bare utnytter og trør aldri til selv ved sykdom. Han er også ganske uproff i jobben sin og sender frekke sms om du er syk. Jeg blir satt opp på bare kveldsvakter, har somregel en fridag i uken og jobber nesten hver lørdag. Jeg blir helt kjørt av å bare gå kveldsvakter, har gitt beskjed men ingen bryr seg om det.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 Jeg jobber også i Rimi, jobbet litt under et år. Har en sjef som bare utnytter og trør aldri til selv ved sykdom. Han er også ganske uproff i jobben sin og sender frekke sms om du er syk. Jeg blir satt opp på bare kveldsvakter, har somregel en fridag i uken og jobber nesten hver lørdag. Jeg blir helt kjørt av å bare gå kveldsvakter, har gitt beskjed men ingen bryr seg om det. Hm, rart med det der. Virker som at dette er en gjenganger i rimi... Rart ingenting blir gjort. Hvilket disktrikt er dere i?
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Dere burde passe dere, dere kan få mafian etter dere. Men, men. Vi får se hva som skjer. Vi får se. 2
Aldrisur Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Dere burde passe dere, dere kan få mafian etter dere. Men, men. Vi får se hva som skjer. Vi får se. Hvilken mafia? Kan du forklare nærmere?
Gjest True Khaleesi Skrevet 20. desember 2011 #9 Skrevet 20. desember 2011 Dagligvare-mafiaen! De er skumle! 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2011 #10 Skrevet 20. desember 2011 Dagligvare-mafiaen! De er skumle! 2
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #11 Skrevet 21. desember 2011 Litt nysgjerrig, sitter butikksjefene i kassa selv, tar de ugunstige vakter og lørdager, eller har de mer mandag-fredag 9-16 kontorjobb? Tjener man godt som butikksjef på rimi, og har man stor råderett over egen butikk?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #13 Skrevet 21. desember 2011 Litt nysgjerrig, sitter butikksjefene i kassa selv, tar de ugunstige vakter og lørdager, eller har de mer mandag-fredag 9-16 kontorjobb? Tjener man godt som butikksjef på rimi, og har man stor råderett over egen butikk? På min butikk så satt sjefen aldri i kassa, jobbet heller aldri helg. Ikke kveld heller. Ikke noe særlig med råderett heller. Lønna var passelig. Hvilken mafia snakker dere om? Passe oss?
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2011 #14 Skrevet 21. desember 2011 Litt nysgjerrig, sitter butikksjefene i kassa selv, tar de ugunstige vakter og lørdager, eller har de mer mandag-fredag 9-16 kontorjobb? Tjener man godt som butikksjef på rimi, og har man stor råderett over egen butikk? I min butikk (ikke rimi) sitter sjefen noen ganger i kassa. Hun jobber ikke kvelder med mindre noen er syke og ingen kan, det samme gjelder lørdager. Jeg vet at hun ofte er innom på søndager og gjør ferdig kontorarbeid hun ikke har rukket ila uka. Hun bruker 2-3 timer på kontoret hver dag, resten på butikkarbeid. Vet ikke hva hun tjener, men vil gjette ca 400'.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2011 #15 Skrevet 22. desember 2011 Jeg er i slutten av 20-årene og har jobbet på Rimi et par måneder, trives helt greit. Men miljøet bærer preg av at vi er veldig mange ansatte, og at det er gjennomtrekk i form av studenter som kommer og går av naturlige årsaker. Har tidligere jobbet som vikar hos en konkurrent, hvor arbeidsmiljøet var fantastisk; der var vi kun en liten sammensveiset gjeng med godt voksne mennesker. Skulle virkelig ønske jeg kunne ha fortsatt der. Men for all del, jeg klager ikke, og har foreløpig ikke planer om å bytte jobb (selv om jeg ikke ser for meg å jobbe i dagligvarebransjen til jeg pensjonerer meg). Her må forresten sjefen sitte i kassa iblant, men han jobber aldri kveld og helg. Hadde ikke jeg giddet heller om jeg eide butikken.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #16 Skrevet 28. desember 2011 Jeg jobber ikke i Rimi lenger, men har jobbet mange timer i diverse Rimibutikker. Helt grei jobb, men alle butikkene hadde en veldig gjennomtrekk av ansatte. Sånn blir det jo når det bare er skoleelever og studenter som jobber der, men noen av butikkene slet litt med arbeidsmiljøet pga. det. Har ikke hatt noe å si på ledelsen, verken i de enkelte butikkene eller høyere opp. Ikke at jeg så veldig mye til distriktsjefen og de folka, men det hendte jo de kom innom. Noen av butikksjefene virka som de jobba seg i hjel, og årslønna deres var ikke sånn veldig halleluja heller. Den første butikken jeg jobbet i er faktisk en av de beste arbeidserfaringene mine. Jeg har mange gode minner derfra. Resten av butikkene ble mer et sted å gå til for å ha noe å gjøre og få penger for det.
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2011 #17 Skrevet 28. desember 2011 Jeg jobbet på rimi for.. Ja, det er faktisk snart 10 år siden og da var det vel rundt 5 Rimi-butikker i byen jeg bodde i. En dag ringte en såkalt sjef fra en annen Rimi enn den jeg jobbet på og beordret meg på jobb på hans Rimi dagen etter (!!!) for han hadde snakket med min sjef og han sa det var greit at jeg jobbet der på min fridag.. Jeg nektet så klart. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå