Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg lurer på hva kvinner generelt synes om lave menn?

Jeg er 158 cm på målestokken. I mine yngre dager var jeg kjent for å være den lille og søte i vennegjengen. Men med årene føler jeg at denne oppfatningen til folk rundt meg har endret seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du er mann nok på andre måter (og da sikter jeg til personligheten), så har ikke høyden så fryktelig mye å si, for meg ivertfall.

Skrevet

kvinner hater generelt menn de finner uattraktive. hva de legger i høyde vet jeg ikke, men de skal vel sikkert ha 190+ ++ der i tillegg til en tykk lommebok. Selv om de er korte og fattige selv. Jenter skal HA Å HA skjønner du.

• Liker 1
Skrevet

Niks. Høyde har null og niks å si for meg.

Skrevet

Niks. Høyde har null og niks å si for meg.

Damer = Omvendtland.

• Liker 2
Skrevet

Damer = Omvendtland.

true story. Aldri spør damer om damer.

• Liker 2
Skrevet

Damer = Omvendtland.

Hva betyr det??

Skrevet

Selvfølgelig er de ikke nødvendigvis uattraktive selv om de er lave, men jeg for min del beundrer bare de som er under 165. Dette er fordi jeg er så høy selv, og jeg tror ikke jeg ville vært kjæreste med en som vare lavere enn 165. Men nå har jeg enda ikke møtt drømmemannen min, så for all del -kanskje min drømmemann er lav? Hvem vet? ;)

Skrevet

true story. Aldri spør damer om damer.

Du mener det er bedre å spørre menn som tydeligvis ikke har peiling i det hele tatt (sikter til innlegg #3 her)?

• Liker 2
Skrevet

Du mener det er bedre å spørre menn som tydeligvis ikke har peiling i det hele tatt (sikter til innlegg #3 her)?

Det er bedre å drite i hele spørrerunden å ta en tur til thailand.

• Liker 1
Skrevet

En på 158 er nok litt for lav til at jeg vurderer ham som kjæreste ja. Men jeg er høy selv.

• Liker 1
Skrevet

definer lav...selvfølgelig er høye menn de mest attraktive, men kan falle for de lave også..he he.

Skrevet

Du skjønner vel det???

Nei, da hadde jeg ikke spurt... hvorfor siterer du min mening og sier at damer = omvendtland?

Skrevet

definer lav...selvfølgelig er høye menn de mest attraktive, men kan falle for de lave også..he he.

Leser du 158 et sted kanskje? skulle ikke være så vanskelig å deffinere...

• Liker 2
Skrevet

Nei, da hadde jeg ikke spurt... hvorfor siterer du min mening og sier at damer = omvendtland?

Jeg skrev ikke det, men jeg syns det er utrolig at det må inn med teskje. Omvendt betyr det motsatte av hva du sier. Om du vet hva motsatt er? Damer er det du er og ser i speilet hver morgen, om du vet hva speil er? Nå regner jeg med at du skjønner såpass at han vet det er en vanlig trend blant kvinner at et ja betyr nei, og et nei betyr ja. Forsøkte å utelukke for store ord her, så det blir lesbart. Lykke til, spør noen andre om du ikke skjønner dette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skrev ikke det, men jeg syns det er utrolig at det må inn med teskje. Omvendt betyr det motsatte av hva du sier. Om du vet hva motsatt er? Damer er det du er og ser i speilet hver morgen, om du vet hva speil er? Nå regner jeg med at du skjønner såpass at han vet det er en vanlig trend blant kvinner at et ja betyr nei, og et nei betyr ja. Forsøkte å utelukke for store ord her, så det blir lesbart. Lykke til, spør noen andre om du ikke skjønner dette.

Så søt du er :fnise:

Men takk for at du har forklart hva jeg egentlig mener. Ikke så greit å være slik derre dame, vettu. Blir så forvirret over mine egne meninger av og til. Også er det denne krigen og freden og sånt.

Jeg har notert på en gul lapp hva jeg egentlig mener, slik at jeg ikke blir så forvirret en annen gang. :kyss2:

• Liker 6
Skrevet

Alle har forskjellige meninger om hva som er lav på en mann da.

Jeg selv er jente og er knappe 160 cm høy. Jeg syns kjæresten min er høy nok for meg, og han er ca. 176-178 cm høy.

Men hvis jeg skal se han ut i folkemengden, ville jeg ikke sagt at han var så høy. Mener menn begynner å bli veldig høye når de er 180 og oppover.

185 cm er nok for meg haha. Er han høyere enn det, fikser jeg det bare ikke... too much for me! :fnise:

Skrevet

Dette høres mistenkelig ut som en som har hatt dårlige opplevelser og som nå føler behov for å generalisere alle kvinner. TS stilte et spørsmål, et spørsmål rettet mot kvinner, men du har tydeligvis et behov for å stille spørsmålstegn ved svarene som gis. Og det er virkelig ikke behov for å være nedlatende.

• Liker 2
Skrevet

Ah, menn som er bitre på kvinner. Hva hadde vel KG vært uten dem?

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...