AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #21 Skrevet 28. november 2011 Hvor fant du essayet da? Og hvorfor pugget du det?
Mermaid Blues Skrevet 29. november 2011 #22 Skrevet 29. november 2011 Det som funker derimot, er å pugge essay på engelsk og oversette det til norsk. Redder meg ved hver innlevering. Også kjent som juks?
Gjest imli Skrevet 30. november 2011 #23 Skrevet 30. november 2011 Når det er snakk om skriftleg eksamen utan hjelpemidler, er det slik eg har forstått det, ikkje rekna som plagiat viss ein uforvarande kjem opp med eit par setningar frå læreboka, men ein bør vel ikkje akkurat etterstrebe det. Viss ein hugsar ei setning ordrett, er det lurt å omformulera den før ein skriv den ned.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2011 #24 Skrevet 30. november 2011 Ikke TS her, men... Men hva med definisjoner da? Jeg har pugget endel definisjoner i et fag jeg skal ha eksamen i, og trodde dette var greit. Forklarer jo selvsagt mer utdypende etter definisjonen, da...
Gjest imli Skrevet 30. november 2011 #25 Skrevet 30. november 2011 Definisjonar må vel vera greitt å skrive ordrett, men bruk "" teikn.
Fantomina Skrevet 30. november 2011 #26 Skrevet 30. november 2011 Man trenger ikke oppgi kilder på en skriftlig skoleeksamen. Jo. Jeg må det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå