AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg har ikke hatt unormalt mye kviser sånn at det er super masse arr og sånn.. Men jeg har ikke latt vær å pilke på de, så har nå små røde arr på kinnene, jeg hater det, så bruker sminke for å dekke det, men da får jeg jo bare nye kviser som jeg ikke klarer å la vær og blir til arr (ikke alltid da). Er 18 nå, og har endelig begynt å få mindre kviser enn før, men de røde arrene får det til å se ut som jeg fortsatt har mange kviser Bilde: http://i41.tinypic.com/30lpcia.jpg Der kan du også se at jeg ikke klarer å la kvisene være, blir sår jo haha. Forsvinner disse etterhvert? Lest at arr blekner med årene, men ja.. Eller er det noe jeg kan gjøre for å kvitte meg med de?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg har dessverre ikke noe godt svar, men jeg husker jeg hadde to gruuusomme arr på det ene kinnet mitt, og jeg trodde jeg måtte dekke meg til med tre lag foundation i mange uker!! Men kanskje tre-fire-fem mnd. etter synes de ikke lenger! Så hvis du er heldig vil de forsvinne eller blekne da, med tiden! krysser fingrene for deg! Er ikke noe gøy!
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Jeg har dessverre ikke noe godt svar, men jeg husker jeg hadde to gruuusomme arr på det ene kinnet mitt, og jeg trodde jeg måtte dekke meg til med tre lag foundation i mange uker!! Men kanskje tre-fire-fem mnd. etter synes de ikke lenger! Så hvis du er heldig vil de forsvinne eller blekne da, med tiden! krysser fingrene for deg! Er ikke noe gøy! Takk for svar allikevel ! Og jeg hadde store arr før, som ikke er der lengre (men blitt til føflekker, haha?) Jeg håper at de arrene jeg har nå går vekk, er litt confidentkill Vil heller ikke bruke så mange lag med foundation i frykt for å se orange ut haha.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Produkter fra MD formulations. Gå til en hudpleier og få råd, så kjøper du heller på nett etterpå, mye billigere. Jeg hadde masse arr ved munnen etter hormonelle kviser og det er helt bort. Hver forsiktig med sol og bruk solfaktor hele året.
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #5 Skrevet 27. november 2011 Produkter fra MD formulations. Gå til en hudpleier og få råd, så kjøper du heller på nett etterpå, mye billigere. Jeg hadde masse arr ved munnen etter hormonelle kviser og det er helt bort. Hver forsiktig med sol og bruk solfaktor hele året. Jeg går på hudpleielinjen, så når jeg tenker meg om kan jeg jo kanskje bare spørre hudpleielæreren min, haha. sparer penger sånn. og takk for tips Jeg håper de går så fort bort som mulig. Men en venninne av meg brukte mac foundation på meg, og herregud, mange røde prikker på kinnene, venter på å få verdens verste utbrudd nå, æsj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå