Gjest Donna Skrevet 14. desember 2003 #1 Skrevet 14. desember 2003 Grrrrrr!!! :x jeg blir så sinna og oppgitt!!! Nå satte jeg meg ned med god mat fra i går - og skulle kose meg med leiefilm. En Norsk thriller- men så har de søren ta greid å gi meg feil film - IGJEN !!!!!! Dette er noe som har hendt meg ofte faktisk - og jeg blir så lei av å måtte renne frem og tilbake for å få rett film !! Så nå sitter jeg her med noe gammelt tull fra 50 årene- som desverre ikke frister å se. Og med vått hår - rett fra dusjen , innser jeg at her er det bare å få håret tørrt - og så må jeg bort og få byttet til rett film ........ :-? Jeg som skulle kose meg ... Det er bare så unødvendig !!!!! Hadde de sett litt bedre etter ........ PUH !! Måtte bare få ut litt damp. :x Er det bare MEG som er uheldig her eller og får feil film med seg hjem???? Eller kanskje de er ekstremt sløve der jeg leier ........?? Sukk ..........det blåser kjempemasse ute - så jeg kunne godt spart meg for den turen i dag .......jaja .......kanskje jeg må begynne å be om å få sjekke at de legger riktige filmer i coveret når jeg leier ...
Gjest Starya Skrevet 14. desember 2003 #2 Skrevet 14. desember 2003 Det har jeg aldri opplevd. Kreve kompensasjon?
Orthia Skrevet 14. desember 2003 #3 Skrevet 14. desember 2003 Det har heller aldri jeg opplevd. Derimot har jeg fått hakkete DVD'er. Kjempeirriterende! Har fått låne en annen fil grstis i de tilfellene. Men det blir jo en ekstra tur til videosjappa...
Gjest Donna Skrevet 14. desember 2003 #4 Skrevet 14. desember 2003 Filmer som hakker - eller enda verre ikke virker - har jeg også fått ..... :-? Når de ikke har virket for de har vært sprukket eller noe så har jeg fått bytte - men - uansett så må man traske avgårde frem og tilbake litt flere ganger enn planlagt .... Rart - at de ikke kikker litt nøyere ........det er negativ reklame for de om de driver mye på slik og slurver ... :-?
-Fisken- Skrevet 14. desember 2003 #5 Skrevet 14. desember 2003 Har ikke opplevd dette jeg heller, men det må være utrolig frustrerende :x
Imax Skrevet 14. desember 2003 #6 Skrevet 14. desember 2003 Har opplevd det samme selv, og har begynt å åpne koveret for å dobbeltsjekke før jeg forlater sjappa...
Gjest Dalwhinnie Skrevet 14. desember 2003 #7 Skrevet 14. desember 2003 Har opplevd en gang at det lå feil film i coveret, og da ble jeg godskrevet med en gratis film da jeg gikk og byttet den. Ok kompensasjon, synes jeg.
Gjest gloria Skrevet 14. desember 2003 #8 Skrevet 14. desember 2003 Har opplevd det samme selv, og har begynt å åpne koveret for å dobbeltsjekke før jeg forlater sjappa... Har skjedd med meg også,men burde jo ikke være nødvendig å åpne coveret før en forlater videobutikken. Det er jo de ansattes plikt å passe på at den rette filmen ligger i rett cover. Men når slikt skjer om og om igjen, er det vel kanskje ikke så rart at noen likevel velger å åpne coveret.
Gjest lekebøll Skrevet 14. desember 2003 #9 Skrevet 14. desember 2003 Det er jo ingen stor sak å sjekke om det ligger riktig film i coveret heller, da.
Gjest Donna Skrevet 14. desember 2003 #10 Skrevet 14. desember 2003 Jeg fikk den rette filmen da jeg leverte , og leide samtidig nye. Men jeg fikk meg ikke til å kikke inni om det var de rette jeg fikk. Og dessuten så måtte jeg betale mer enn det som stod på plakaten på veggen ...hm ......tenkte på det etterpå at jeg burde spurt om prisen stemte - men turde ikke - og så var det for seint ......... :-? *du må bli litt tøffere Virgo!!!*
Gjest lekebøll Skrevet 14. desember 2003 #11 Skrevet 14. desember 2003 Jeg fikk den rette filmen da jeg leverte , og leide samtidig nye. Hæ? Men jeg fikk meg ikke til å kikke inni om det var de rette jeg fikk. Hvorfor ikke det?
Mrs. K Skrevet 14. desember 2003 #12 Skrevet 14. desember 2003 Ja Virgo. Du må bli tøffere. Jeg sjekker bestandig om jeg har fått rett video ellet dvd før jeg går ut av butikken. Gidder ikke å kjøre tilbake og bytte hvis jeg først har lagt meg til rette i sofaen. Jeg syns at det er helt greit hvis kundene har spørsmål til priser f.eks. i forbindelse med annonser og plakater. Hellere det enn at de går misfornøyde eller undrende hjem. Hilsen Trille
Gjest Donna Skrevet 14. desember 2003 #13 Skrevet 14. desember 2003 Jeg leverte de jeg hadde leid og sa fra at det var feil film i ene coveret- og fikk da leie denne igjen - gratis. Jeg greide liksom ikke å begynne å åpne coverene på disken. Han var så lite imøtekommende han bak disken, og jeg måtte betale mer enn jeg trodde jeg skulle - så jeg bare tok filmene og flyktet ut i regnet igjen ... :oops:
Mrs. K Skrevet 14. desember 2003 #14 Skrevet 14. desember 2003 Stakkars Virgo! Sånn en slask. Han har ett sørvisyrke og så skal han være imøtekommende. Han fortjente jammen at du sjekket om han gjorde jobben rett. Hilsen Trille
Gjest lekebøll Skrevet 14. desember 2003 #15 Skrevet 14. desember 2003 Hvis du har problemer med å sjekke foran ham (var det det som var vanskelig?) så er det jo bare å sjekke rett utenfor døra.
Gjest Donna Skrevet 14. desember 2003 #16 Skrevet 14. desember 2003 Lurt jeg kommer aldri på sånt der og da- men det er jo ikke så dumt da å se etter når jeg kommer utenfor! Skal huske på det
Gjest Virvel Skrevet 14. desember 2003 #17 Skrevet 14. desember 2003 Haha, for et par måneder siden skulle jeg og et par venner ha Ringenes Herre-kveld. Vi fikk med oss tegnefilmen hjem. I disse dager er det da vel ingen som kan tro at man mener tegnefilmen når man sier at man skal ha Ringenes Herre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå