Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Et kjapt og en smule pinlig spm!

Jeg kjøpte en concealer fra bare minerals i går. Tydeligvis har de skiftet patent på den siden jeg kjøpte det sist! Jeg klarer ikke å åpne den=/ *pinlig* står en liten sånn plasttupp opp, skal den liksom draes av? (var ikke så lett det nei...)

Takk for hjelp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den skal du rive av, ja. :) Så blir det et lokk du kan skru frem og tilbake om den skal være åpen eller ikke.

Skrevet

Har selv aldri brukt bare minerals, men vil tippe at det er samme type innpakning som andre merker ;) Hvis det er en plastsak som er festet over hullene hvor sminken skal komme ut av skal denne dras av ja ;) Er et klistremerke for å hindre at sminken renner ut før åpning :)

Skrevet

Tusen takk for hjelpen:)

Finnes det steder hvor man kan kjøpe det merket billigere? en concealer kostet 350 kr (men fikk 20% rabatt)..

Skrevet

Husk å evt holde deg under toll-/momsgrensen på kroner 200 (dog så tror jeg feelunique evt tilbakebetaler det du måtte betale i toll/momskostnader evt, husker ikke i farten ;) )

Det gjør dem :)

Skrevet

ebay har jeg funnet de billigst...

Skrevet

Ja, den skal rives av :) Jeg fikk det heller ikke til, så jeg måtte bruke en liten, skarp kniv i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...