Gjest Tinnea Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Hei! Jeg er en jente på femten år som har utrolig, utrolig lyst til å bli sanger og skuespiller. Har drømt om det siden jeg kunne gå. Dessverre har jeg aldri kommet noe langt, og aner ikke hvordan jeg kan starte.Noen som har tips til hvordan man kan starte? Kanskje være utvekslingsstudent i et land som har mye auditions? Har bare gått på en audtition i hele mitt liv, og ble ikke med i filmen... Så, ja.. noen tips?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Søke på dramalinjen på Nissen på VGS? Og den folkehøyskolen der mange norske skuespillere har gått, husker ikke hva den heter, men den ligger på Østlandet. Å dra på utveksling i utlandet for å gå på audtions er helt bak mål... 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Og hva har dette med internasjonal skole i også å gjøre??? 3
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Og hva har dette med internasjonal skole i også å gjøre??? Damn you autocorrect! Også skulle selvfølgelig være Oslo!
Gjest Doh Skrevet 26. november 2011 #5 Skrevet 26. november 2011 Hva med å ta noen kurs? Og jobbe hardt med skolen sånn at du kommer inn på f.eks Nissen(regner med at noen kommer inn pga karakterer og noen på audition). Du må hvertfall jobbe veldig hardt for det, men sånn er de yrkene og om du kommer inn på Nissen eller en liknende skole må du fortsette å ta kurs ved siden av. Melde deg inn i en teatergruppe, ta sang- og teatertimer osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå