AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg synes egentlig AA er en litt festlig person men så satt hun i stolen hos Jan Thomas og utbroderte hvor misunnelige andre er på henne, hater og ja, bla bla bla, offer for jantelov, når jeg egentlig tror det norske folk bare synes hun er litt kort i hodet. Tror få misunner henne. Anyhoop, hun kom med en påstand jeg har hørt renne ut av kjeften hennes før og som jeg ikke kan finne på noen engelske forum eller hørt henne si på tv hvor amerikanere vanligvis ferdes. Hun påstår at hun dated en av Farrelly-brødrene som er regissører av "There`s something about Mary" og at hun var tiltenkt rollen. Inntil daten hennes ville ha sex. Da satte Anka foten ned for hun syntes han var "disgusting" eller hva hun nå negativt sa om fyren hun datet. Så kobler hun dette finurlig opp til at hun skulle få rollen for sex, men det henger jo ikke på greip, hun sa hun datet fyren. Hvem dater en man synes er disgusting? Bare jeg som har reagert på dette og vil sende Farrelly-brødrene klipp av Anka i stolen til Jan Thomas og håpe på "a grand lawsuit" hvor jeg kan få mere AA-sladder? 2
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Kanskje hun mente at han var ekkel FORDI han tilbød sex mot en rolle da vettu. Forøvrig trur jeg den dama der bare prater skit, og ingen med vett mellom øra tar noe hu sier seriøst. Hvorfor skulle oen Hollywood regissører bry seg om hva en "nobody" sier om dem i et norsk tv-program?
muffins Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Jeg tror hun er en god kombinasjon av dum og meget usikker, jeg. Ingen med så god selvtillit som hun selv påstår at hun har, har så stort behov for å slenge dritt om andre. Selvsikre mennesker hever seg over slikt drittsnakk. Uff, det er litt trist å høre henne snakke egentlig. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Hun er bare altfor opptatt av hva andre synes om henne, selv om hun liksom skal påstå det motsatte. Som om noen bryr seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå