AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Vi skal til Sverige i morgen og jeg tenkte å ordne "barnepass" til hunden siden vi kommer til å være borte hele dagen. Mannen mener at hun klarer utmerket godt å være alene hjemme den tiden vi er borte, jeg syns derimot det er litt lenge. Moren min kan ta henne, så det er ikke noe problem. Men det ble litt uenighet mellom oss. Vi kommer til å bli borte rundt 10 timer. Hva mener dere?
Gjest badeand1 Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 10 timer er for lenge. Med tanke på at den sikkert må på do osv. Hadde definitivt latt mora di passe den siden det er helt greit for hu.
Gjest Survival Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Han har tydeligvis lite peiling hvis han foreslår at hunden skal være hjemme alene i 10 timer. Det skjer sikkert ingenting med hunden, men hunden kommer til å bli ensom, dotrengt, tørst/sulten og lei på den tiden. Ikke bare det, men hvis dere skal til Sverige på biltur vet dere aldri hva som skjer. Tenk om dere krasjer eller noe, og dere har hunden hjemme alene. 2
Gjest Doh Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Hvis det ikke er noe problem for moren din å passe hunden skjønner jeg ikke hvorfor mannen din skal lage et problem av det.... Jeg ville ikke latt en hund ære alene så lenge
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Ble så jeg sendte henne nedover slik at hun kan være der i natt og i morgen tidlig. Nei, jeg heller har ikke sett problemet med å sette henne bort. Er visst bare mannen som mener at hun bør kunne klare å være så lenge alene. Men hun er ikke vant til å være hjemme alene lengre enn 5 timer, så derfor syns jeg 10 timer totalt blir i overkant lenge. Takk for svar 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #6 Skrevet 25. november 2011 Benytt deg av pass når du har, TS. Samtidig så skjønner jeg ikke hvordan folk kan ha hund og være i jobb. Ikke uvanlig å være borte fra hjemmet 10 timer da. 1
Gjest Survival Skrevet 25. november 2011 #7 Skrevet 25. november 2011 Benytt deg av pass når du har, TS. Samtidig så skjønner jeg ikke hvordan folk kan ha hund og være i jobb. Ikke uvanlig å være borte fra hjemmet 10 timer da. Man er ofte flere i husholdet som kan ta seg av hunden. For min del er jeg student med alt for mye fritid, men jeg eier jo hunden sammen med samboeren min som har hunden sammen med seg når jeg er borte i mer enn 5 timer.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #8 Skrevet 25. november 2011 Benytt deg av pass når du har, TS. Samtidig så skjønner jeg ikke hvordan folk kan ha hund og være i jobb. Ikke uvanlig å være borte fra hjemmet 10 timer da. Jeg ville ikke skaffet meg hund om jeg var borte ti timer hver dag. Det har hendt at jeg har vært borte ti timer pga overtid eller lignende, men da har jeg sørget for at noen lufter henne midt på dagen. Tror ikke hun hadde klart å holde seg i ti timer. Godt du fikk pass, TS 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå