Gå til innhold

Syke barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ble jo advart om at barn som begynner i barnehage er mye syke det første året. Men jeg hadde aldri drømt om at det skulle bli så ille. I begynnelsen var det bare vanlig forkjølelse. Etterhvert fikk hun feber og forkjølelse ca annenhver uke, som varte noen dager. Nå har hun nettopp vært gjennom en skikkelig influensa med ganske høy feber i 10 dager. Etter 1 feberfri uke våkner hun opp i dag med feber igjen! :roll:

Snart er alle "sykt barn" dagene oppbrukt. Hva gjør man da? Får man sykemelding av lege?

Jeg vil ha ei frisk JUL!

:-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det alltid det første året i barnehage.

Når barnesykedagene og egenmeldingene er brukt opp må du til lege for å få sykemelding. Det kan derfor være lurt å være før var, at du går til legen og får sykemelding når ungen din er virkelig syk, så har du litt å gå på de dagene h*n "bare" er hanglete.

Skrevet

Sånn er det her i huset også :(

Veslemor begynte i barnehagen i høst, og jeg har vært hjemme med henne i 10 dager (og da har hun bare 80% plass). Nå har hun vært feberfri i to uker (selv om hun snørrer og hoster), og jeg håper hun holder seg frisk til over jul...

Skrevet

Sånn hadde vi det også, da hun begynte i barnehage... Var hun frisk 1 av 4 uker så var vi lykkelige... Løsningen for oss ble å fjerne polypper i halsen. (falske mandler)

Vi fikk ett nytt liv og en ny unge...

Skrevet

Uff dette hørtes fælt ut, håper at dere får en sykdoms fri jul. Jeg har også en sønn som begynte i barnehagen i høst, og må si vi har vært heldige, han har ikke vært borte pga sykdom en eneste dag enda.

Han har vært syk en gang siden han begynte og det var denne helgen, han fikk spy syken, men er på bedringens vei nå.

Du må nok gå til anskaffelse av sykemelding nå som dagene er brukt opp, får bare håpe at det verste er over nå.

Skrevet

Ungene mine har heller ikke vært syke etter at de hersens mandlene ble fjernet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...