Gå til innhold

Analsex,

Analsex  

49 stemmer

1. 1. Ble du positivt overrasket av analsex?

• Nei
      6
    • Ja
      28
    • Ikke noe å skryte av
      5
    • Har aldri latt noen komme i nærheten av mitt rompehull.
      12

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvis du har ombestemt deg og virkelig ikke vil, så sier du bare nei. Så enkelt er det!

Hm. Det var ikke jeg (TS) som skrev det..

Hadde det i går/natt, og det var ikke noe å rope hurra for.

Var faktisk så vondt at vi ikke fullførte. Er jo kanskje ikke så rart, når man skal prøve å få noe så stort oppi rumpa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anal og vaginal.

Du skrev dette:

"Jeg svarte ja, men ble egentlig ikke positivt overrasket, forventet at det skulle være godt..."

Tolket ikke dette som at du synes analsex er noe særlig. Eller var det bare første gangen som var god? ;)

Skrevet

Du skrev dette:

"Jeg svarte ja, men ble egentlig ikke positivt overrasket, forventet at det skulle være godt..."

Tolket ikke dette som at du synes analsex er noe særlig. Eller var det bare første gangen som var god? ;)

For å bli positivt overrasket, måtte hun vel ha forventet at det skulle være dårlig? ;)

Skrevet (endret)

Du skrev dette:

Så nå at den kunne forstås den veien.

Men mente at jeg forventet at det skulle være bra, så ble ikke positivt overrasket (for jeg ble ikke overrasket av at det var godt).

Men fant ikke et alternativ som tilsa at jeg syntes det var godt, men ikke ble overrasket av dette, derfor måtte jeg svare ja til "positivt overrasket"...

Red: Melder meg på mesterskap i å skrive mest uforståelig.

Jeg ble ikke overrasket over at analsex er godt.

Endret av spinnwild
Skrevet

Hvis du har ombestemt deg og virkelig ikke vil, så sier du bare nei. Så enkelt er det!

Hehe nei nå har jeg jo lovet han og han forsikrer meg om at det skal bli bra, så da får jeg nesten bare stole på det. Han har lovet å slutte om det er vondt, da :)

Skrevet

Så nå at den kunne forstås den veien.

Men mente at jeg forventet at det skulle være bra, så ble ikke positivt overrasket (for jeg ble ikke overrasket av at det var godt).

Men fant ikke et alternativ som tilsa at jeg syntes det var godt, men ikke ble overrasket av dette, derfor måtte jeg svare ja til "positivt overrasket"...

Red: Melder meg på mesterskap i å skrive mest uforståelig.

Jeg ble ikke overrasket over at analsex er godt.

I get it! Tok en stund.. :)

Skrevet

Huff..... Jeg har lovet min kjære å være med på dette. Redd meg den som kan!!

Jeg ble positivt overrasket. Kanskje du også blir det.

Skrevet

det hullet bruker man til å bæsje med!!

vi har allerede et hull gutta kan stikke tissen sin i..

hvorfor i helvete skal de da prøve seg der også, som om "eneren" ikke er god nok...

Jeg sier nemlig NEI hver eneste gang han spørr...

nå har han slutta og spørre også:D

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ble positivt overrasket, selv om jeg hadde skikkelig lyst og trodde det kom til å være godt, for jeg hadde ikke forventet at jeg skulle like det så godt som jeg gjorde. Nå savner jeg analsex like mye som annen sex når kjæresten er bortreist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...