Gå til innhold

Analsex,

Analsex  

49 stemmer

1. 1. Ble du positivt overrasket av analsex?

• Nei
      6
    • Ja
      28
    • Ikke noe å skryte av
      5
    • Har aldri latt noen komme i nærheten av mitt rompehull.
      12

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her om dagen begynte kjæresten min å snakke om analsex, han sa at han veldig gjerne ville prøve. Jeg viste ikke hva jeg skulle svare, fikk bare ekle tanker i hodet. Analsex= bæjs på tissen?

Jeg sa at jeg skulle tenke på det til helgen. Men nå er det jo helg!

Er ikke analsex svært urenslig?

Vil gjerne høre andres erfaringer og tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kondom!

Og MAAAASSE glidemiddel. Husk å ta det rolig... Det kan gjøre vondt om det går for fort i svingen :gjeiper:

• Liker 1
Skrevet

jeg syns det gjør vondt uansett hvor forsiktig og mye glidemiddel man har jeg. men ta ett klyx også noen timer før dere skal til. så slipper dere bæsj på pikken.

Skrevet

Jeg prøvde forrige helg og ble meget positivt overrasket. Men det krever god tid og masse glidemiddel som nevnt over.

Skrevet (endret)

Klyx er reseptfritt, men ikke bruk det, du kan får veldige kramper. Ta heller en stor sprøyte og skyll med lunkent vann.

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 1
Skrevet

Det er ikke så veldig farlig å være heeeelt ren oppi der. Bør ikke stå og spyle oppi der liksom. Så lenge man passer på at man får gjort fra seg før man har sexen.

Vi pleier å bruke kondom fordi det kan gjøre litt vondt av og til og da vil jeg ha muligheten til å ta av kondomet og bytte hull.

Husk masse glidemiddel!

Vi bruker også av og til en bedøvende salve som vi kjøpte på kondomeriet. Den heter Anal Eaze. Hjalp meg veldig i begynnelsen.

Skrevet

Jeg svarte ja, men ble egentlig ikke positivt overrasket, forventet at det skulle være godt...

• Liker 1
Skrevet

Jeg svarte ja, men ble egentlig ikke positivt overrasket, forventet at det skulle være godt...

Det er sjeldent godt første gangen. Vaginal sex er som oftest heller ikke godt første gangen..

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Hvis vi måtte bruke kondom, glidemiddel og bedøvende salve for å få det til så hadde jeg rett å slett ikke orka :sjenert::sjenert:

Så godt er det rett og slett ikke!

• Liker 2
Skrevet

Det er sjeldent godt første gangen. Vaginal sex er som oftest heller ikke godt første gangen..

Lucky me - Begge mine første var herlige :)

Skrevet (endret)

Ja, lucky you :)

Hva mener du forresten med begge første? "Første" er vel bare en gang? :gjeiper:

Endret av Wanted
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Første gangen vi gjorde det så bare stakk han den inn, uten noen forvarsel :kjefte: En noe ubehagelig overraskelse kan du si :fnise:

Skrevet

Ja, lucky you :)

Hva mener du forresten med begge første? "Første" er vel bare en gang? :gjeiper:

Anal og vaginal.

Skrevet

Stikker man den i toern bør man være forberedt på at toern har rester etter hva toern er skapt for. Og for å si det én gang til: toern.

Bruker aldri kondom, bryr meg ikke om hun har vært på do eller ikke - skal det være, så skal det være.

• Liker 1
Skrevet

Analen er kun til utgående bruk

• Liker 1
Skrevet

Hvis vi måtte bruke kondom, glidemiddel og bedøvende salve for å få det til så hadde jeg rett å slett ikke orka :sjenert::sjenert:

Så godt er det rett og slett ikke!

Er eeegentlig ikke så mye styr som man skal ha det til. Spesielt ikke hvis man er SKIKKELIG kåt!! :)

Skrevet

Huff..... Jeg har lovet min kjære å være med på dette. Redd meg den som kan!!

Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Huff..... Jeg har lovet min kjære å være med på dette. Redd meg den som kan!!

Hvis du har ombestemt deg og virkelig ikke vil, så sier du bare nei. Så enkelt er det!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...