Gå til innhold

Hvordan være sub/sexslave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hold dere til det mennesket er skapt for, sex skal bare være for å produsere barn, og da primært misjonæren, ikke annet ekstremt, det er synd

Skrevet
5 timer siden, tesla x skrev:

Hold dere til det mennesket er skapt for, sex skal bare være for å produsere barn, og da primært misjonæren, ikke annet ekstremt, det er synd

Ikke alle tror på din Gud. Kanskje lære deg å følge de 10 bud? Og hvem sin jobb er det å dømme mennesket? Hvertfall ikke din. 

Skrevet
5 hours ago, tesla x said:

Morsom, du.

• 1 år senere...
Gjest Porstarmax
Skrevet (endret)

Det kan være en utfordring,jeg har vært det noen ganger,der hvor dominaene gjør det de har lyst til, Når vi spiller inn en video, nytter det ikke å si det vil jeg ikke være med på ,når du har sakt ja så er det fast.Men i privatlivet blir det vel litt andeledes , må ikke gjøre noe den andre part ikke liker, det er noe som kalles lett bdsm

Endret av Porstarmax
Skrevet
På 25.11.2011 den 15.28, AnonymBruker skrev:

Hei alle kvinner og menn som holder på med dominant sex. Har kommet i kontakt med en lekker kvinne for sex treff og hun er interessert i å dominere. HAr ikke rukket å snakke s mye med henne enda, men vil ikke dumme meg helt ut siden jeg ikke har prøvd dette før. Men hvordan er en sub egentlig?Skal man bare være lydig og gjøre det man blir bedt om? Det høres så turn off ut, så jeg tenker at det er viktig å yte litt motstand, la henne ta makten, å ikke få den? Eller hvordan fungerer dette?

Who is your mummy?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Kjersti.kjersti skrev:

Who is your mummy?

Skratter

M@ster

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...