Rexxx Skrevet 4. desember 2018 #21 Skrevet 4. desember 2018 Ja en kan prate om hva en vil like, men spenningen blir borte, hva kommer nå . Subman liker også smerter, gjør du ikke det er du ikke ekte Submann, med lov å etterligne
Rexxx Skrevet 4. desember 2018 #22 Skrevet 4. desember 2018 Ja da du står jo fritt hvordan dere gjør det, men er hun en ekte domina så vil hun ta styringen
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #23 Skrevet 4. desember 2018 17 minutter siden, Rexxx skrev: Ja en kan prate om hva en vil like, men spenningen blir borte, hva kommer nå . Subman liker også smerter, gjør du ikke det er du ikke ekte Submann, med lov å etterligne Jøss, hvem er du som tror du har definisjonsmakten over hva som er ekte og ikke? Anonymkode: 010f1...e54
SlemUlv Skrevet 4. desember 2018 #24 Skrevet 4. desember 2018 1 time siden, Rexxx skrev: Hei det går sikkert bra, jeg er en ekte Submann har vært med på en del swingers sex grupper, jeg var det for hele gruppen, da fikk jeg kjørt meg,men så opphissende det var,tror jeg tok av flere kg he he. Har du fler spørsmål så bare spør La oss håpe det gikk bra... i 2011 😛
SlemUlv Skrevet 4. desember 2018 #25 Skrevet 4. desember 2018 21 minutter siden, Rexxx skrev: Ja en kan prate om hva en vil like, men spenningen blir borte, hva kommer nå . Subman liker også smerter, gjør du ikke det er du ikke ekte Submann, med lov å etterligne En sub trenger ikke være masochist, og en masochist trenger ikke være sub. 2
Rexxx Skrevet 4. desember 2018 #26 Skrevet 4. desember 2018 Ikke misfor stå, men det er standarden jeg snakker om, hvordan du vil gjøre det blir vel opp til vær enkelte, men en ekte domina vil ha kommandoen, hun vil ikke ha de som sier det vil jeg ikke det for du ikke gjøre,vel da passer du ikke til å være en submann
SlemUlv Skrevet 4. desember 2018 #27 Skrevet 4. desember 2018 1 minutt siden, Rexxx skrev: Ikke misfor stå, men det er standarden jeg snakker om, hvordan du vil gjøre det blir vel opp til vær enkelte, men en ekte domina vil ha kommandoen, hun vil ikke ha de som sier det vil jeg ikke det for du ikke gjøre,vel da passer du ikke til å være en submann Ei domina, vil ha en PERSON. En som kjenner sine grenser og vet å si fra om dem.
Rexxx Skrevet 4. desember 2018 #28 Skrevet 4. desember 2018 Ok er du en domina så vet du vel hvordan du vil ha det
SlemUlv Skrevet 4. desember 2018 #29 Skrevet 4. desember 2018 1 minutt siden, Rexxx skrev: Ok er du en domina så vet du vel hvordan du vil ha det Er du Domina, vet du å holde deg innenfor sub'ens grenser. Og vet du hvem som lærte meg det? Dominante kvinner, som tok i mot meg som fersk i BDSM miljøet.
Rexxx Skrevet 4. desember 2018 #31 Skrevet 4. desember 2018 Om du ser på bdsm hvor dominaer binder fast en Submann er det jo klart at de holder seg innafor de normale grensene, uten å skade vedkommende ,det gjør de jo aldri, jeg er så dom at jeg stoler på DEE da
SlemUlv Skrevet 4. desember 2018 #32 Skrevet 4. desember 2018 4 minutter siden, Rexxx skrev: Ok spurte de da hvordan vil du ha det? Du spurte om mine grenser ja. Det er stor forskjell på å få en sub til å fortelle hvordan de vil ha det, og å spørre om grenser. men som sagt tidligere, tråden er fra 2011, så jeg håper TS koste seg 😄
Rexxx Skrevet 4. desember 2018 #33 Skrevet 4. desember 2018 Ok jo men grensene tør jeg å la domina jenta ta seg av, jeg liker den formen da for å bevara den spenningen, men om det er noen domina jenter her hadde det vært greit å høre med dem hvordan de vil ha det, men de har sikkert ikke samme meningen de heller
Rexxx Skrevet 5. desember 2018 #34 Skrevet 5. desember 2018 Ja det er selføllgelig god morgen foresten,Vi er nok enig i det at begge må få den sexen di liker ,.Om en ikke kjenner personen så godt, er det vel lurt å ha litt kominasjon med hverandre.Nå er det nå slik at det er jo forsell p submanns ønsker og grenser, noen vil ha litt styring, mens andre vil legge alt i master fruens hender.Vi har nok ment det samme ,men har gått forbi hverandre litt😊
Rexxx Skrevet 5. desember 2018 #35 Skrevet 5. desember 2018 Enig at det er litt varisjoner i vær Submann , men jeg for min del liker å gi miss herskerinne all min vilje, ber hun meg slikke skoene henes gjør jeg det , må jeg slikke andre steder gjør jeg det, osv kan ikke gå i detaljer her.Speningen og smerten gir meg kåthet, noen sier du er gal Ok submenner er vel litt spessiel
Gjest Paramount Skrevet 6. desember 2018 #36 Skrevet 6. desember 2018 Mitt råd er at du må huske at du skal spille ut et potensial du har i deg, ikke forsøk å vær noe du ikke er.
Rexxx Skrevet 6. desember 2018 #37 Skrevet 6. desember 2018 Det er sant en skal være ærlig med seg sel.Men jeg for min del liker å gi mesterinna all vilje det er ikke noe spill fra min side.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2018 #38 Skrevet 7. desember 2018 På 3.12.2018 den 1.50, AnonymBruker skrev: Hei jeg er en Submann har vært med i sexgruper og vært Submann for hele gruppa .Jeg elsker å være underdanig i alt ,deres vilje er min jeg har ingen vilje i sex eventyret, jeg blir utrulig kåt av det ,jeg liker spenningen ,hva kommer nu. Når det gjelder smerter så gjør det vondt på en god måte, blir bare endamere kåt.Men en må regne med at det kommer forsellige prøvelser av kinky og bdsm sex Anonymkode: 81a77...73d Ender det med at du får orgasme? Er selv underdanig ung mann. Jeg blir både bundet kommandert og pisket. Jeg blir bare så vannvittig kåt og jeg blir teaset i flere timer, uten orgasme. Etter mange timer får jeg endelig orgasme, da er jeg så kåt at jeg får 6-7 orgasmer, før jeg faller sammen😊 Anonymkode: 7e758...ec5
Rexxx Skrevet 8. desember 2018 #39 Skrevet 8. desember 2018 Ja jeg for orgasme flere ganger under det lange opphple om jeg er i en gruppe ,det går hele kvelden showet vet du , di suger og omnanerer penis det er jo mye av vert i en gruppe.
Rexxx Skrevet 11. desember 2018 #40 Skrevet 11. desember 2018 På 25.11.2011 den 15.28, AnonymBruker skrev: Hei alle kvinner og menn som holder på med dominant sex. Har kommet i kontakt med en lekker kvinne for sex treff og hun er interessert i å dominere. HAr ikke rukket å snakke s mye med henne enda, men vil ikke dumme meg helt ut siden jeg ikke har prøvd dette før. Men hvordan er en sub egentlig?Skal man bare være lydig og gjøre det man blir bedt om? Det høres så turn off ut, så jeg tenker at det er viktig å yte litt motstand, la henne ta makten, å ikke få den? Eller hvordan fungerer dette? Hei ja om du liker å gjøre litt motstand , vil du ikke bli så passiv for henne så ja gjør det du føler fo der så kommer resten ettervært lykke til😅 På 25.11.2011 den 15.28, AnonymBruker skrev: Hei alle kvinner og menn som holder på med dominant sex. Har kommet i kontakt med en lekker kvinne for sex treff og hun er interessert i å dominere. HAr ikke rukket å snakke s mye med henne enda, men vil ikke dumme meg helt ut siden jeg ikke har prøvd dette før. Men hvordan er en sub egentlig?Skal man bare være lydig og gjøre det man blir bedt om? Det høres så turn off ut, så jeg tenker at det er viktig å yte litt motstand, la henne ta makten, å ikke få den? Eller hvordan fungerer dette? På 25.11.2011 den 15.28, AnonymBruker skrev: Hei alle kvinner og menn som holder på med dominant sex. Har kommet i kontakt med en lekker kvinne for sex treff og hun er interessert i å dominere. HAr ikke rukket å snakke s mye med henne enda, men vil ikke dumme meg helt ut siden jeg ikke har prøvd dette før. Men hvordan er en sub egentlig?Skal man bare være lydig og gjøre det man blir bedt om? Det høres så turn off ut, så jeg tenker at det er viktig å yte litt motstand, la henne ta makten, å ikke få den? Eller hvordan fungerer dette? Hei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå