AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Hei alle kvinner og menn som holder på med dominant sex. Har kommet i kontakt med en lekker kvinne for sex treff og hun er interessert i å dominere. HAr ikke rukket å snakke s mye med henne enda, men vil ikke dumme meg helt ut siden jeg ikke har prøvd dette før. Men hvordan er en sub egentlig?Skal man bare være lydig og gjøre det man blir bedt om? Det høres så turn off ut, så jeg tenker at det er viktig å yte litt motstand, la henne ta makten, å ikke få den? Eller hvordan fungerer dette?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Du er inne på det, men alt jeg kan si er at det er veldig individuelt. Et ord for å hjelpe deg på vei: Kommunikasjon. 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Hei alle kvinner og menn som holder på med dominant sex. Har kommet i kontakt med en lekker kvinne for sex treff og hun er interessert i å dominere. HAr ikke rukket å snakke s mye med henne enda, men vil ikke dumme meg helt ut siden jeg ikke har prøvd dette før. Men hvordan er en sub egentlig?Skal man bare være lydig og gjøre det man blir bedt om? Det høres så turn off ut, så jeg tenker at det er viktig å yte litt motstand, la henne ta makten, å ikke få den? Eller hvordan fungerer dette? Ja, nå er det helg igjen... 6
Cathrine88 Skrevet 25. november 2011 #4 Skrevet 25. november 2011 Det er, som en annen sier over her, helt individuelt. Men en dominant person tenner jo på at den submissive også faktisk blir tent av det de holder på med, så å gjøre noe du selv ser på som en turnoff blir fullstendig feil. Både for deg og henne. 5
Gjest Regza Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 Noen liker motstand, noen liker total kontroll.
muesli Skrevet 26. november 2011 #6 Skrevet 26. november 2011 Eg tenker at siden du syntes det er turn of å vere lydig og gjere det du får beskjed om, at kanskje ikkje sub-rollen er noko for deg? Med mindre det du tenner på er straffen du kommer til å få for å vere ulydig da 6
Cathrine88 Skrevet 26. november 2011 #7 Skrevet 26. november 2011 Eg tenker at siden du syntes det er turn of å vere lydig og gjere det du får beskjed om, at kanskje ikkje sub-rollen er noko for deg? Med mindre det du tenner på er straffen du kommer til å få for å vere ulydig da Nja, det er mange mennesker, som ikke er så voldsomt submissive i utgangspunktet, som kan tenne på å bli dominert bare de får "sloss" og stritte imot. 1
Gjest Raindrops Skrevet 26. november 2011 #8 Skrevet 26. november 2011 Det beste er nok om dere snakker om det, for som flere her inne sier så finnes det ingen fasit på hvordan man skal være som sub. Når jeg har den rollen så liker jeg å kjempe imot, mens kjæresten min er veldig lydig når det er hans tur. Jeg elsker at han helt automatisk sier "takk sjef" hver gang han blir straffet.
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #9 Skrevet 26. november 2011 Det beste er nok om dere snakker om det, for som flere her inne sier så finnes det ingen fasit på hvordan man skal være som sub. Når jeg har den rollen så liker jeg å kjempe imot, mens kjæresten min er veldig lydig når det er hans tur. Jeg elsker at han helt automatisk sier "takk sjef" hver gang han blir straffet. Naaaaaaw! Det hørtes kjempesøtt ut! 2
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #10 Skrevet 3. desember 2018 Hei jeg er en Submann har vært med i sexgruper og vært Submann for hele gruppa .Jeg elsker å være underdanig i alt ,deres vilje er min jeg har ingen vilje i sex eventyret, jeg blir utrulig kåt av det ,jeg liker spenningen ,hva kommer nu. Når det gjelder smerter så gjør det vondt på en god måte, blir bare endamere kåt.Men en må regne med at det kommer forsellige prøvelser av kinky og bdsm sex Anonymkode: 81a77...73d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #11 Skrevet 3. desember 2018 Svarer på spørsmål også intime Anonymkode: 81a77...73d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #12 Skrevet 3. desember 2018 Kall meg Max submann Anonymkode: 81a77...73d
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #13 Skrevet 3. desember 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Kall meg Max submann Anonymkode: 81a77...73d Prøv Gaysir, istedenfor å nekro'e tråder på et så utrolig lite mangfoldsvennlig forum som KG...... Anonymkode: 227cd...a5e 2
Queen-K Skrevet 3. desember 2018 #14 Skrevet 3. desember 2018 Det er viktig å ha god kommunikasjon og snakke om hvordan både du og hun ønsker at dette skal gjøres. Selv liker jeg å måtte ta kontrollen, ikke bare å få den, men det er veldig individuelt. Avklar forventninger og hva som skal til for at dette skal tenne deg på forhånd og prøv å se for deg deg selv i den situasjonen det fine med at det er du som skal være sub er at ikke trenger å vite så mye av hvordan det foregår på forhånd, hun vil forhåpentligvis lede deg gjennom det.
Maxxxy Skrevet 3. desember 2018 #15 Skrevet 3. desember 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg er en Submann har vært med i sexgruper og vært Submann for hele gruppa .Jeg elsker å være underdanig i alt ,deres vilje er min jeg har ingen vilje i sex eventyret, jeg blir utrulig kåt av det ,jeg liker spenningen ,hva kommer nu. Når det gjelder smerter så gjør det vondt på en god måte, blir bare endamere kåt.Men en må regne med at det kommer forsellige prøvelser av kinky og bdsm sex Anonymkode: 81a77...73d Enig med Queen-K at god kominasjon er bra, det er bra i all sexvirksomhet.Men når det gjelder å vite alt som skal sje på forhånd ødelegger spenningen ved det å være submann,Det er denne spenningen og bevisstheten om at en har ikke styringen, en er underlagt sin herre i alt,for vist en ikke har den spenningen som gir dette begjæret i seg så blir smerter plagsomme,det er nå son en gong med dette , enten liker en å være Submann ellers så likern det ikke.Om man ikke liker det fullt ut så bør de holde seg til vanlig god sex.
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #16 Skrevet 3. desember 2018 14 timer siden, Queen-K skrev: Det er viktig å ha god kommunikasjon og snakke om hvordan både du og hun ønsker at dette skal gjøres. Selv liker jeg å måtte ta kontrollen, ikke bare å få den, men det er veldig individuelt. Avklar forventninger og hva som skal til for at dette skal tenne deg på forhånd og prøv å se for deg deg selv i den situasjonen det fine med at det er du som skal være sub er at ikke trenger å vite så mye av hvordan det foregår på forhånd, hun vil forhåpentligvis lede deg gjennom det. Tror det er rimelig lenge siden de har funnet ut av ting siden tråden ble startet i 2011 Anonymkode: 53466...e09 3
Maxxxy Skrevet 3. desember 2018 #17 Skrevet 3. desember 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg er en Submann har vært med i sexgruper og vært Submann for hele gruppa .Jeg elsker å være underdanig i alt ,deres vilje er min jeg har ingen vilje i sex eventyret, jeg blir utrulig kåt av det ,jeg liker spenningen ,hva kommer nu. Når det gjelder smerter så gjør det vondt på en god måte, blir bare endamere kåt.Men en må regne med at det kommer forsellige prøvelser av kinky og bdsm sex Anonymkode: 81a77...73d Enig med Queen-K at god kominasjon er bra, det er bra i all sexvirksomhet.Men når det gjelder å vite alt som skal sje på forhånd ødelegger spenningen ved det å være submann,Det er denne spenningen og bevisstheten om at en har ikke styringen, en er underlagt sin herre i alt,for vist en ikke har den spenningen som gir dette begjæret i seg så blir smerter plagsomme,det er nå son en gong med dette , enten liker en å være Submann ellers så likern det ikke.Om man ikke liker det fullt ut så bør de holde seg til vanlig god sex. svar på Queen- K. Nøkkelen for meg som Submann om vi ser for oss et dukoment som den domina eller flere dominaer. Der står det i kle detalert, men foreksempel piske ,men står ikke hvor, kinky ,men sies ikke hva. Og hemilige bdsm grep. vil ditt svar være alltid ja,og vil du vise takknemlig het i alle sitvsjoner.Vil du underkaste deg alle i gruppen om ja underskrive med ditt navn Submann Max max Submann den 3 Desember 2018
Rexxx Skrevet 4. desember 2018 #18 Skrevet 4. desember 2018 På 25.11.2011 den 15.28, AnonymBruker skrev: Hei alle kvinner og menn som holder på med dominant sex. Har kommet i kontakt med en lekker kvinne for sex treff og hun er interessert i å dominere. HAr ikke rukket å snakke s mye med henne enda, men vil ikke dumme meg helt ut siden jeg ikke har prøvd dette før. Men hvordan er en sub egentlig?Skal man bare være lydig og gjøre det man blir bedt om? Det høres så turn off ut, så jeg tenker at det er viktig å yte litt motstand, la henne ta makten, å ikke få den? Eller hvordan fungerer dette? Hei det går sikkert bra, jeg er en ekte Submann har vært med på en del swingers sex grupper, jeg var det for hele gruppen, da fikk jeg kjørt meg,men så opphissende det var,tror jeg tok av flere kg he he. Har du fler spørsmål så bare spør
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #19 Skrevet 4. desember 2018 En subamann må være underdanig å si takk miss ja miss du skal gjøre alt hun ber om , du kan stønne og skrike, men om hun sier etter litt pisking er det deilig, må du si å ja miss mere, Du er hennes sexslave Anonymkode: 7bbda...734
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2018 #20 Skrevet 4. desember 2018 Det er nok fornuftig at du ytrer dine ønsker son sub, så tar nok master fruen, litt av det du liker og hun liker. Anonymkode: c005f...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå