AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Del Skrevet 25. november 2011 Hei! Jeg skal kjøpe et horoskop og lurer på om noen her inne har kjøpt og kan anbefale noen? Forresten: det er ikke noe poeng i å fortelle at horoskop er bare svada. Jeg har bestemt meg for å kjøpe, så det er fint om jeg får svar på spørsmålet og ikke synspunkter på det jeg har bestemt meg for. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #2 Del Skrevet 25. november 2011 Det kommer helt an på hvor/hvem du bestiller fra. Jeg vet at det er mange astrologer eller wannabe astrologer som bare bruker et standard program, taster inn dataene dine, og printer ut det som astrologiprogrammet sier. Og som oftest er det overfladisk og ikke tilfredsstillende nok, syns jeg. Skal du ha et ordentlig horoskop på 20-30 sider, lønner det seg å kontakte noen som er veldig flinke, en som jobber som astrologilærer eller noe. Det må du betale for, men du får tilbake en grundig analyse om alle aspekter ved din personlighet, talenter, svakheter osv. Har du forresten vært på astro.com? Der får du gratis horoskop. Både personlighet, og hvordan du passer med en annen person, og hvordan ditt kommende år ser ut, med transitter på himmelen og mye mer. Bare å taste inn fødselsdataene dine. Ellers så kunne jeg godt ha sett på horoskopet ditt, da jeg er astrolog. Hvis det er noe spesielt du lurer på, skal det ikke ta lang tid å finne ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 26. november 2011 #3 Del Skrevet 26. november 2011 Hei og tusen takk for svar. Ja. Jeg er innom astro.com, men bruker dagshoroskopet der mer som en slags påminning og veiledning i forhold til livet. Blir veldig glad dersom du kan se på horoskopet mitt i forhold til jobb og kjærlighet. Bare å sende pm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gresshoppesang Skrevet 26. november 2011 #4 Del Skrevet 26. november 2011 Eventuelt kan jeg legge inn stjernetegn og planetenes plassering her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå