LindaPinda Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Har dere noen tips til billige julekalendergaver til ung gutt, hvorav lekene passer til 8-11 åringer. Maks 50 kr. er en fin pris!
Susan Sto Helit Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Kjøp en stor legoeske han kanskje ønsker seg, og del opp slik at han kan bygge litt hver dag. (Husk å dele bruksanvisningen også.) Dette kan være bittelitt ekstrajobb, men det er ikke noe problem å komme ned i under 50kr pr dag, hvertfall. Ellers trenger vel 8-10 åringer også hansker og luer...
lulle Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Jeg brukte lego i julekalender til gutten min i mange år gjennom oppveksten. 1. dag fikk han hele bruksanvinsningen, resterende dager klossene på en slik måte at han kunne bygge litt hver dag. Dog krevde det at jeg bygget alt først og plukket det fra hverandre mens jeg laget en og en gavedag.. litt arbeid men kjekt, og hadde en superfornøyd gutt :-)
Susan Sto Helit Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Jeg brukte lego i julekalender til gutten min i mange år gjennom oppveksten. 1. dag fikk han hele bruksanvinsningen, resterende dager klossene på en slik måte at han kunne bygge litt hver dag. Dog krevde det at jeg bygget alt først og plukket det fra hverandre mens jeg laget en og en gavedag.. litt arbeid men kjekt, og hadde en superfornøyd gutt :-) Ja, man må å jo dele opp klossene så de kommer i rekkefølgen de skal bygges. Jeg har også valgt å kopiere opp/dele bruksanvisningen, slik at hver pakke har en bit av bruksanvisningen som viser hvordan dagens klosser skal bygges. (Mens sluttresultatet fortsatt er en hemmelighet helt til alt er ferdig.) Det er som nevnt litt ekstra jobb, men jeg synes det var verd det for å bevare spenningen.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Ja, man må å jo dele opp klossene så de kommer i rekkefølgen de skal bygges. Jeg har også valgt å kopiere opp/dele bruksanvisningen, slik at hver pakke har en bit av bruksanvisningen som viser hvordan dagens klosser skal bygges. (Mens sluttresultatet fortsatt er en hemmelighet helt til alt er ferdig.) Det er som nevnt litt ekstra jobb, men jeg synes det var verd det for å bevare spenningen. og for å slippe alle de småtingene man ellers ender med osm er interessante i 5 minutter :D De fleste bruksanvisningene ligger forøvrig på nett også så det går an å skrive ut :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå