Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som langtidsprøver (dette er PP21) er jeg veldig rutinert når det gjelder avhold fra alkohol i perioden fra EL til mens. Men hva skal man forholde seg til rundt selve EL? I dag var nemlig EL-testen positiv og i morgen er årets julebord med jobben. Jeg drikker ekstremt sjeldent ellers, så dette har aldri vært noe problem tidligere. Noen fyllekule er uaktuelt uansett, men vil det være greit om jeg tar et par glass vin til maten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går nok heeilt fint :) Fint at du er nøye med dette, men eit par glas går nok strålande!

har sjølv drukke alkohol rundt eggløysing ved unnfangelsen av alle mine 3 barn :)

Skrevet

Jeg drikker heller aldri etter EL og frem til IKM. Men jeg hadde positiv test i dag og har likevel tenkt å ta meg et lite glass eller to vin i kveld. Tenker at på selve EL dagen kan et glass eller to ha lite å si.

Ut i fra det jeg finner på nett så står det at man bør unngå fylla, men at et glass ikke skader frem til man tester positivt. Selv bruker jeg altså å unngå det etter EL, men akkurat rundt EL tar jeg meg et glass.

Gjest Pippi1979
Skrevet

Det går helt sikker fint med noen få glass vin:) Kos deg!

Skrevet

Hva er farlig med å drikke under eggløsning?? Det er jo ikke et embryo engang, bare en celle som såvidt har delt seg.

Er dere helt tulleruske? :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg drakk til og med alkohol helga før jeg fant ut at jeg var gravid. Fosteret ser bra ut.

Dra på julebord og kos deg med vinen du! Og når du kommer jeg så får du sprudla litt med mannen din ;)

Lykke til :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...