AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Hva heter yrket, hva slags oppgaver har du og trives du?
AnonymBruker Skrevet 26. november 2011 #2 Skrevet 26. november 2011 Hva heter yrket, hva slags oppgaver har du og trives du?
Gjest fireflies Skrevet 27. november 2011 #4 Skrevet 27. november 2011 Nei, men jeg kunne godt tenkt meg å jobbe innenfor kriminalomsorgen eller noe lignende
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #6 Skrevet 27. november 2011 Er det eneste alternativet? Synes jeg har hørt om sosialkonsulenter og noen som følger med dem etter soning (hjelper dem tilbake til samfunnet) og også noen som har mer bestemt tid sammen med de innsatte, og ikke passer på låste dører osv. slik som fengselsbetjenter. Men er mulig fengselsbetjenter har alle disse oppgavene...
AnonymBruker Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Jeg kjenner to sosionomer som jobber innen kriminalomsorg i frihet. Åpen soning, disse jobber med tilrettelegging av jobbforholdene, og fritids/aktivitetstilbud til disse. Vet ikke hva stillingene faktisk heter, men de trives godt, begge to. Jeg bor i en by hvor vi har fengsel, og disse samrabeider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå