Eliine Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Hvordan var din første mens etter MA/SA ?? Var den kraftigere enn vanlig? (Hadde du kraftig blødning med ma/sa i tillegg?) Hvor raskt fikk du den?
-Pus- Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg fikk kraftige, vedvarende blødninger av SA. Fikk derfor tablettene Provera av legen. Da stopet blødningene. Etter tablett-kuren på 10 dager fikk jeg en mens som var i mengde som vanlig, varte en-to dager lenger....men gjorde mer vondt enn vanlig.... Men om det var tablettenes fortjeneste vet jeg ikke...
Envy Skrevet 25. november 2011 #3 Skrevet 25. november 2011 Min var ganske vanlig. Kanskje litt kraftigere blødning, men ikke noe mer annerledes enn at jeg kanskje brukte rosa OB i steden for blå.
Gjest Cupcakes Skrevet 25. november 2011 #5 Skrevet 25. november 2011 jeg fikk en relativt lik blødning under SA som i en vanlig syklus, bare litt anerledes vondter, varte like lenge som ven vanlig mens. og fikk mens igjen til samme tid mnd etter. slapp med andre or¨d alt av syklus tull etter en SA. men nå var min SA i uke 5 da..
Eliine Skrevet 25. november 2011 Forfatter #6 Skrevet 25. november 2011 Takk for svar cupcakes Godt du ikke hadde det enda verre fysisk i en forferdelig trist situasjon. Unner ingen MA/SA Jeg har gått igjennom en medisinsk abort i helga,med blødnings komplikasjoner pga morkake om satt fast...Var 10 uker på vei, med foster de mente var mellom 8-9....Verste opplevelsen i mitt liv. Har lest diverse skrekkhistorier om hva slags forferdelig mens mange har fått som første mens etter abort..redd
Aftensol Skrevet 27. november 2011 #7 Skrevet 27. november 2011 Etter første gangen fikk jeg bare en vanlig mens, kanskje litt mer blod, men ikke noe særlig... (Og under SA`en så blødde jeg masse i litt over 2 uker.. )
Gjest Modig mor Skrevet 28. november 2011 #8 Skrevet 28. november 2011 Hos meg ble det oppdaget MA (jeg var ti uker på vei, embryoet målte bare ca. fem uker) for snart tre uker siden, jeg fikk Cytotec 11. november. Blødningen ga seg etter en ukes tid, og nå virker det som jeg snart får eggløsning igjen. Jeg tror mye av snakket om kluss med syklusen etterpå er verstefallstenkning - det er tydeligvis en del som opplever noe krøll, men de fleste er kjapt tilbake i normal gjenge (fysisk, det psykiske tar vel ofte mer tid). Jeg fant dette på nett, og det var en trøst for meg i hvert fall: A woman can become pregnant again within three weeks of having a medical abortion, because most women resume normal ovulation within the first two to three weeks after the abortion is complete.
dreia Skrevet 29. november 2011 #9 Skrevet 29. november 2011 Første mens etter mine aborter var alle relativt kraftige, men ikke verre enn at jeg unngikk lekkasje ved bruk av største OB og hyppig tampongskifte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå