Gjest -_Tove_- Skrevet 25. november 2011 #1 Skrevet 25. november 2011 Jeg lurer på om det er mulig å skjule en enkelt person/enkelte personer fra vennelisten på facebook? Vet at det er mulig å skjule hele vennelisten for enkeltpersoner, men det er ikke det jeg ønsker i dette tilfellet..
Varglun Skrevet 25. november 2011 #2 Skrevet 25. november 2011 Jeg mener det går ann å lage grupper og deretter bestemme hvilke av gruppene som skal se hva. På den måten kan du holde feks skjerme privatlivet ditt for kollegaene dine i en gruppe mens to andre grupper som familie og venner får se helgens nye bilder, oppdateringer osv. Mvh Vl
barbocca Skrevet 27. november 2011 #3 Skrevet 27. november 2011 Er det mulig å gjøre dette uten at vennene ser selv at de er delt opp i ulike grupper?
*Sinnataggen* Skrevet 28. november 2011 #4 Skrevet 28. november 2011 Lol all den iuærligheten og tiskingen på fb. Det er vel enklest å være deg selv, stå for det, ha de vennet du vil uten å skjule.
AnonymBruker Skrevet 28. november 2011 #5 Skrevet 28. november 2011 Lol all den iuærligheten og tiskingen på fb. Det er vel enklest å være deg selv, stå for det, ha de vennet du vil uten å skjule. Nå er det kanskje ikke kun derfor man vil gjøre det. Har ingenting med at man ikke vil stå for det man sier der. Noe er kun for de nærmeste venner, ikke for barn, bestemor og kollegaer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå